نمایندگان مجلس در دیدار با ظریف:

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده اجازه نداشت حتی به صورت موقت پروتکل الحاقی را بپذیرد.

مذاکره کنندگان با تصویب مجلس اجازه ی پذیرش پروتکل الحاقی دارند

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام سید علی طاهری در خصوص حضور ظریف و عراقچی در مجلس گفت: در خصوص مذاکرات لوزان سئوالات و ابهاماتی برای نمایندگان مطرح بود که نمایندگان خواستار توضیح از وزیر امور خارجه و معاون وی در این خصوص شدند .

وی تصریح کرد: با توضیحات ظریف و عراقچی بعضی از نمایندگان از جمله بنده قانع نشدیم چرا که معتقدیم تیم مذاکره کننده باید با قاطعیت و اقتدار بیشتری در مذاکرات حاضر می شد .

وی افزود: تیم مذاکره کننده سعی دارد با موضع گیری غیر شفاف در برخی از موارد هزینه های احتمالی را به دوش رهبری بیندازد که در این خصوص نمایندگان تذکراتی را به عراقچی و ظریف دادند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با اشاره به خطوط قرمز تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: نمایندگانی نیز اجازه هیچگونه بازرسی به مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای را نخواهند داد .

تیم مذاکره کننده اجازه نداشت پروتکل الحاقی را بپذیرد

حجت الاسلام طاهری با اشاره به بحث پروتکل الحاقی گفت: « من گمان می کنم تیم مذاکره کننده اجازه نداشت که حتی به صورت موقت پروتکل را بپذیرد. باید این را دولت و بعد از آن  مجلس مصوب کند. بعد این کار انجام شود. الان که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است ما بگوییم پروتکل الحاقی را می پذیریم، به گمان من  صحیح نبود. باید صبر می کردند که مجلس تصویب کند، بعدا قولش را می دادند.»

انتهای پیام/دانشجوسلام

ارسال نظر

آخرین اخبار