یکی از عناصر گروه تروریستی داعش که مسئولیت بمبگذاری در جاده های منتهی به شهر سامراء را بر عهده داشت، روز گذشته حین نصب بمب بشدت مجروح و دستگیر شد.

بمب‌گذار سامراء گرفتار تیر غیب شد+فیلم و عکس(18)

به گزارش گلستان 24،  شهر سامراء واقع در استان صلاح الدین عراق، به دلیل میزبانی حرمین امامین عسگریین (ع) از موقعیت و اهمیت ویژه ای نزد شیعیان جهان و مردم عراق اعم از شیعه و سنی برخوردار می باشد. گروههای تروریستی تکفیری و بعثی با هدف ایجاد جنگ شیعه و سنی در عراق همواره تلاش داشته اند تا با حمله به اماکن مورد احترام سایر فرق اسلامی آتش جنگ را شعله ور سازند.

 

بمب‌گذار سامراء گرفتار تیر غیب شد+فیلم

 

در همین راستا حملات مکرر به حرمهای اهل بیت در شهرهای مختلف عراق در دستور کار تروریستها قرار گرفت که اوج آن انهدام کامل حرمین امامین عسگریین در سال 1386 در شهر سامراء بود.طی یکسال گذشته گروه داعش با سوء استفاده ا بافت مذهبی (اکثریت اهل سنت) شهر سامراء تلاشهای فراوانی برای حمله به این شهر و حرمین موجود در آن بعمل آورد که با ناکامی مواجه شد.

 

بمب‌گذار سامراء گرفتار تیر غیب شد+فیلم

 

یکی از روشهای گروه داعش برای حمله به نیروهای امنیتی و نظامی مدافع شهر سامراء استفاده از بمبهای کنار جاده ای و حملات موشکی بوده که تلفات و خسارات فراوانی را به نظامیان عراقی و نیروهای مردمی وارد آورده اند. روز گذشته یکی از مشهور ترین بمبگذاران شهر سامراء حین نصب بمب کنار جاده ای به دلیل انفجار زودتر از موعد مواد منفجره بشدت زخمی و از سوی نظامیان عراقی دستگیر شده است.

 

بمب‌گذار سامراء گرفتار تیر غیب شد+فیلم

 

از دیگر تخصص های این جنایتکار، بمبگذاری منازل و انفجار آنها هنگام بازرسی های نیروهای ارتش و پلیس عراق بوده است. ویدیوی زیر لحظاتی پس از انفجار بمب و مجروح شدن شدید تروریست مذکور را نشان می دهد. بدیهی است به دلیل وجود صحنه های دلخراش مشاهده این ویدیو برای اشخاص دارای ناراحتی های قلبی و روحی توصیه نمی شود.
 

ارسال نظر

آخرین اخبار