نیروهای بسیج مردمی عراق با سیطره کامل بر شهر بیجی، در حال شناسایی تکفیری‌های داعش در منازل این منطقه و پیشروی به سوی غرب این شهر هستند.

 آخرین وضعیت شهر بیجی+تصاویر

 آخرین وضعیت شهر بیجی+تصاویر

به گزارش گلستان 24، نیروهای ارتش عراق (گردان طلائی) به کمک نیروهای بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و نیروهای عشایر اهل سنت منطقه در حال پیشروی به سمت منطقه «السدة» از شرق شهر بیجی و به سمت منطقه «تل البوجراد» واقع در غرب شهر بیجی هستند. نیروهای عراقی روز گذشته موفق شدند تقریبا بر تمامی شهر بیجی سیطره پیدا کنند. همچنین نیروهای بسیج مردمی «الحشد الشعبی» طی عملیاتی موفق شدند 16 تن از نیروهای تروریستی داعش را در بیجی واقع در شمال شهر تکریت به هلاکت برسانند.

همزمان نیروهای سازمان «بدر» و گردان عصائب اهل حق تحت نظر نیروهای «حشد الشعبی» مواضع و تحرکات تروریست‌های داعش را در شهر بیجی و اطراف شهر را بوسیله خمپاره و موشک مورد اصابت قرار دادند.صدها تن از نیروهای تروریستی داعش بعد از دادن تلفات بالا مجبور به فرار از شهر بیجی به سمت موصل شدند.

طبق اطلاعات بدست آمده، صدها تن از نیروهای تروریستی داعش در پی پاکسازی شهر بیجی به هلاکت رسیده اند.همزمان نیروهای ویژه بسیج مردمی در عملیات‌های جداگانه و در جستجوی خانه به خانه، تعداد زیادی از نیروهای تروریستی داعش را دستگیر و به همراه مقدار زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط کردند.

 

از سوی دیگر نیروهای متخصص خنثی کننده بمب و مواد منفجره در حال پاکسازی خیابان‌ها و خانه‌ها و تمامی مناطق شهر بیجی آلوده به مواد منفجره هستند.نیروهای تروریستی داعش برای کند کردن پیشروی نیروهای عراقی و همچنین گرفتن تلفات بالا از آنها صدها بمب را در خانه‌ها و خیابانها و تمامی مناطق شهر بیجی جاسازی کرده‌اند.

ارسال نظر

آخرین اخبار