بررسی های ما نشان می دهد که استاندار گلستان دو مشاور زبده و کارکشته سیاسی و اطلاعاتی دارد : عبداللهی و ارج وند ، و بیشتر از همه این عبداللهی است که پوست موز حواشی پیرامون استانداری را زیر پای استاندار قرار داده است .

پوست موز زیر پای استاندار کیست ؟ / رمز گشایی از انتصابات حاشیه دار در استانداری گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ هفته گذشته تصویر دیدار دکتر حق شناس استاندار گلستان با هاشم مهیمنی از عناصر حامی فتنه در استان گلستان منتشر گردید که با واکنش رسانه های انقلابی و بسیاری از نیروهای ارزشی و انقلابی در فضای حقیقی و مجازی مواجه شد .

کنکاش ما نشان می دهد که طی دو ماه اخیر استاندار گلستان دو بار با مهیمنی دیدار کرد که اولی رسانه ای نشده اما دومین دیدار به اصرار برادر استاندار سابق گلستان در فضای مجازی استان رسانه ای شد که باعث فشار به استاندار گلستان و بیان این نکته که در رودروایسی قرار گرفته است ، گردید.

حال این سوال مطرح اینکه با توجه به روشن بودن سوابق هاشم مهیمنی و اعضای خانواده ایشان و مصاحبه های مستمر فرزند وی با رسانه های ضد انقلاب مانند بی بی سی فارسی علیه نظام ، مسئولان و رهبری و تلاش در جهت براندازی جمهوری اسلامی ، چه کس با کسانی و با چه اهدافی با مشاوره های غلط به دنبال ایجاد هزینه برای استاندار و دور کردن وی از موضوعات اصلی استان که همانا مشکل معیشت و سفره مردم ، بیکاری و اشتغال است ، دور کنند.

بررسی های ما نشان می دهد که استاندار گلستان دو مشاور زبده و کارکشته سیاسی دارد : عبداللهی و ارج وند ، و بیشتر از همه این عبداللهی است که پوست موز حواشی پیرامون استانداری را زیر پای استاندار قرار داده است و دیدار اخیر حق شناس با رهبر جنبش سبز استان را فراهم نموده است ، فردی که هنوز بعد از هتاکی های فرزندش آن طرف آب هنوز یک بار هم علیه او ، موضع گیری نکرده است !

اسماعیل عبداللهی کیست؟

اسماعیل عبداللهی از دوستان و همفکران نزدیک هادی حق شناس استاندار گلستان است ، او دبیر هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان بود ، عبداللهی در کارنامه کاری خود دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان و همچنین فرمانداری رودبار ،تالش، مهاباد ، چابهار و انزلی را دارد.

عبداللهی این روزها در استانداری گلستان جولان می دهد و همه کاره هادی حق شناس در امر مهم انتصابات است .

ارتباط عبداللهی و مهیمنی از کجا شروع شد ؟

جالبه بدانید ، عبداللهی اولین پست خود را در تهران در زمان شهرداری هاشم مهیمنی می گیرد و از اینجاست که مدیون بودن او به پدر معنوی جریان فتنه در استان گلستان باعث باز شدن ردپای جریان فتنه در استانداری گلستان شده است .

با آمدن عبداللهی به استانداری گلستان حسین رفعتی و سایر نیروهای تند چپ گرا فعال تر شده و در گعده های سیاسی خود بر انتصاب افراد شدیدا سیاسی و حاشیه ساز در استان تاکید دارند .

اما حق شناس را باید جدای از این موضوعات دید هر چند این امر نمی تواند نافی عدم نظارت وی بر عملکرد عبدالهی باشد ، استاندار گلستان به دلیل اینکه اقتصاد خوانده در اغاز ورود به استان تمرکز خود را روی مسایل اقتصادی قرار داد اما الان احساس می شود افرادی در اطراف وی به دنبال ایجاد حاشیه برای او هستند و به نوعی می خواهند زیر پای شما پوست موز بیندازند.

در جریان نامه ای که رتبه بندی استانی کشور در شاخص های ارتقا عملکرد استانداری ها را نشان داد و رتبه استان گلستان از رتبه سوم در سال 97 به بیست و یکم در سال 98 رسید ، همین افراد بودند ( به علاوه معاون سیاسی امنیتی و مسئول بازرسی و .. ) که شاخص ها و ارزیابی ها را درست انجام ندادند و با عث سرافکندگی دکتر حق شناس شدند .

پیشنهاد دلسوزانه ما به دکتر حق شناس اینست که در مشاورانتان تجدید نظر کنید تا با خاطره نیک‌گلستان را ترک کنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار