صالح قندهاری، در پاسخ به سوال گلستان24؛

وی می گوید عربستان خود را خادم حرمین مدینه و مکه می داند در صورتی که خائن به این حرمین مقدس است . آن ها هیچ دینی ندارد و به اسلام خیانت می کنند.عربستان و اسرائیل با هم برادرند، مانند سگ و شغال که برادر هستند.

عربستان و اسرائیل با هم برادرند، مانند سگ و شغال که برادر هستند.

صالح قندهاری، فعال فرهنگی شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24،  معتقد است اجتماعاتی که مردم  برای همدردی با مردم یمن برگزار می کنند، همان چیزی است که دین ما می گوید. وی می گوید: مسلمانان باید مدافع مظلوم باشد ونه ظالم، هرکجا و به هر شکلی که باشد. حتی با یک شعار و یک ابراز همدردی کوچک، باید مدافع مظلوم بودن خود را نشان دهیم.

 

قندهاری با اعتقد به این که عربستان دست نشانده آمریکا و اسراعیل و مترسکی  در دست آن ها است، می گوید:  سران عربستان هنوز به این موضوع نرسیده اند که خودشان هیچ نیستند.

 

وی می گوید عربستان خود را خادم حرمین مدینه و مکه می داند در صورتی که خائن به این حرمین مقدس است . آن ها هیچ دینی ندارد و به اسلام خیانت می کنند.

 

این فعال فرهنگی تاکید میکند که در طول تاریخ، نه از شیعه و نه از سنی، چنین جنایتی ندیدیم که کودکان مسلمان بی گناه را این چنین قتل عام کنند. وی معتقد است که عربستان و اسرائیل با هم برادرند، مانند سگ و شغال که برادر هستند.

ارسال نظر

آخرین اخبار