معرفی انواع هدایای تبلیغاتی شنیداری (دیجیتال و غیر دیجیتال)

هدایای تبلیغاتی این روزها به‌اندازه‌ای کارآمد و حرفه‌ای هستند که هیچ تجارتی از خیر منافع و مزایای آن نمی‌گذرد. از طرفی تنوع فوق‌‌العاده زیادی که درخصوص این هدایا وجود دارد، استفاده از آن‌ها را بسیار رایج کرده است. با پیشرفت تکنولوژی هدایای تبلیغاتی شنیداری بسیار پرطرفدار شده است و شرکت‌ها معمولا به مناسبت‌های مختلف در فکر تدارک این قبیل هدایا هستند.

 

با نظرات مثبت و مساعد بسیاری از شرکت‌هایی که از مزایای این قبیل هدایای تبلیغاتی بهره می‌برند، طیف مشتریان هدایای تبلیغاتی شنیداری هر روزه در حال افزایش است. هر یک از این هدایا بخشی از حواس پنجگانه ما را به خود مشغول می‌سازند. هدایای شنیداری بیشتر به اقلامی گفته می‌شود که به‌نوعی به شنیدار مرتبط هستند. در ادامه مقاله قصد داریم که شما را با انواع هدایای تبلیغاتی شنیداری آشنا کنیم و از برخی مزایای هریک از آن‌ها بگوییم.

انواع اسپیکرها در ردیف پرطرفدار‌ترین هدایای تبلیغاتی شنیداری

زمانی‌که صحبت از هدایای شنیداری به میان می‌آید، اسپیکرها با وجود تنوع فوق‌العاده‌ای که دارند، جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین انواع آن‌ها مطرح می‌شوند. این ابزارهای کارآمد و حرفه‌ای در طرح، رنگ و مدل‌های بسیار متنوعی روانه بازار می‌شوند و قدرت‌های صوتی متفاوتی دارند. معمولا از برجسته‌ترین فناوری‌های روز دنیا در طراحی و ساخت آن‌ها استفاده می‌شود که علاوه‌بر بهبود کیفیت صوت، امکان جابه‌جایی و حمل‌و نقل آن‌ها را ممکن کرده است.

در میان تنوع فوق‌العاده‌ای که در عرصه هدایای تبلیغاتی شنیداری وجود دارد، باید به انواع اسپیکر تبلیغاتی اشاره کنیم:

  • اسپیکرهای بلوتوثی؛
  • اسپیکرهای دیجیتال ساعت‌دار؛
  • اسپیکرهای گلدانی در دو نوع وایرلس یا بلوتوثی.

در ادامه قصد داریم هریک از انواع اسپیکرها را به‌صورت تخصصی بررسی کرده و مشخصات و تنوع هریک از آن‌ها را معرفی کنیم.

بازار در سیطره اسپیکرهای بلوتوث‌دار

معمولا اسپیکرهایی که به‌عنوان هدایای تبلیغاتی شنیداری به بازار راه یافته‌اند، قابلیت جابه‌جایی و بی‌سیم دارند که نمونه‌های بلوتوثی از جمله محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. تنوع این محصولات تنها در طرح و رنگ نیست، بلکه طراحی ظاهرهای متفاوت برای این قبیل محصولات جالب‌توجه بسیاری از علاقه‌مندان به هدایای شنیداری است. از طرفی این اقلام دیجیتال معمولا در ابعاد و اندازه‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید می‌شوند.

طراحی این اسپیکرها در اشکال مکعبی، هرمی، کروی و استوانه‌ای سبب شده است که تقریبا همه افراد با سلایق مختلف و نیازهای متنوع را پوشش دهد. از طرفی در طراحی شکل ظاهری همزمان به ابعاد آن نیز توجه می‌شود. گاهی برخی از این اسپیکرها قابل نصب به کوله‌های پشتی و کیف هستند که امکان جابه‌جایی آن‌ها را آسان می‌کند.

از برخی نمونه‌های اسپیکرهای بلوتوثی باید به نمونه‌هایی اشاره کنیم که امکان نگهداری گوشی‌ها را نیز میسر کرده است. در این صورت قدرت اتصال بلوتوث در پخش موزیک یا موسیقی‌های مختلف بیشتر خواهد شد. برخی مدل‌های آن‌ها به‌صورت پایه‌دار یا بدون پایه است. گاهی نیز با استفاده از دکمه‌ها یا صفحات دیجیتال قابل کنترل هستند.

هریک از این محصولات با توجه به توان و قدرتی که عرضه می‌کنند، معمولا از باتری‌های مختلفی استفاده می‌کنند. همچنین اختلاف کیفیت صوت در میان این محصولات به‌خوبی دیده می‌شود. بدیهی است که اتصال به چنین سیستم‌هایی از طریق فناوری بلوتوث ممکن می‌شود. از طرفی بیشتر این اسپیکرها از انواع هندزفری، هدست‌ها و کابل AUX نیز پشتیبانی می‌کنند که بسته به نوع اسپیکر متفاوت خواهد بود.

اسپیکرهای مدرن ساعت‌دار

برخی مدل‌های اسپیکر که از جدیدترین محصولات به‌حساب می‌آیند، دارای نمایشگر دیجیتال ساعت هستند. این مدل‌ها معمولا نمایشگر هوشمندی دارند که برخی اطلاعات نظیر ساعت، حجم صدای درحال پخش یا اطلاعاتی از این قبیل را نمایش می‌دهد.

در این طبقه‌بندی نیز اسپیکرهای ساعت‌دار به نمونه‌های هوشمند و لمسی یا معمولی تقسیم می‌شوند. مدل‌های لمسی معمولا دارای صفحه‌ای هستند که بدون نیاز به فشردن دکمه‌ای قابل کنترل هستند. بسته به اینکه چه میزان بودجه‌ای را برای تهیه انواع هدایای تبلیغاتی شنیداری سازمان خود در نظر گرفته‌اید، فرصت دارید از انواع مختلف این اقلام خریداری کنید.

اسپیکرهای گلدانی مدرن؛ زیبا و کارآمد!

شما با خرید تعدادی از این اسپیکرهای لوکس و خاص این فرصت را دارید که مخاطبان خود را تحت‌ تأثیر قرار دهید؛ چراکه ظاهر بسیار زیبا و مجللی دارند. این گلدان‌ها یکی از جدیدترین مدل‌های اسپیکر در بازار هدایای تبلیغاتی هستند که کاملا موزیکال هستند. این درحالی ‌است که کارآیی اصلی خود یعنی گلدان را حفظ کرده‌اند. درواقع شما با تهیه این قبیل هدایای تبلیغاتی شنیداری همزمان یک گیاه طبیعی و یک ابزار موزیکال را هدیه می‌دهید!

ازطرفی معمولا این محصولات دارای سنسورهای لمسی هستند که با لمس آن‌ها امکان نواختن برخی نت‌های موسیقی را خواهید داشت. طبیعی است که چنین هدیه خاص و منحصربه‌فردی برای بسیاری از علاقه‌مندان جذاب و جالب‌توجه است. از طرفی چراغ‌هایی در آن وجود دارند که به‌عنوان چراغ خواب با تنوع رنگی مناسبی در بازار یافت می‌شوند. این LED ها دارای نورپردازی‌های شگفت‌انگیز در تمامی جهات هستند که در افراد حس خوبی را ایجاد می‌کنند.

 

 البته این مدل‌ها درواقع انواعی از اسپیکرهای بلوتوثی هستند که به‌علت تفاوت بسیار زیاد با دیگر نمونه‌ها معمولا در دسته‌بندی جداگانه‌ای معرفی می‌شوند. البته این قبیل محصولات کمی گران‌تر از دیگر نمونه‌هاست؛ به‌همین دلیل معمولا در تعداد محدودی و به‌عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص تهیه می‌شود. امکان تهیه آن‌ها به‌عنوان هدایای تبلیغاتی گسترده گران‌قیمت خواهد شد. اما به‌طورکلی این محصولات در دسته‌بندی هدایای تبلیغاتی شنیداری قرار می‌گیرند.

با انواع هدست مشتریان خود را تحت‌تأثیر قرار دهید!

برخلاف تصور شما هدایای شنیداری تنها به محصولاتی با قابلیت تولید صوت محدود نمی‌شود. درواقع هر نوع ابزار و وسیله‌ای که به شما در درک بهتر صوت و بهبود کیفیت آن کمک می‌کند، به‌نوعی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد. هدست، هندزفری، هدفون و بسیاری از این قبیل محصولات در انواع و اقسام متنوعی طراحی و تولید می‌شوند که متناسب با سلیقه و نیازهای طیف وسیعی از مشتریان است.

هریک از این محصولات با توجه به کارآیی و قابلیت‌های متنوعی که دارد، از نظر برآورده‌کردن نیازهای مشتری و همچنین قیمت متفاوت هستند. برخی از این مدل‌های هدست از نوع وایرلس یا بی‌سیم هستند که قابلیت‌های بسیار متنوعی را از آن مشتریان می‌کنند. نمونه‌های بلوتوثی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی شنیداری هستند که در بازار یافت می‌شود. البته همچنان مدل‌های سیمی آن‌ها نیز دیده می‌شود که با توجه به کاربردهای فراوان همچنان طرفداران خود را دارند.

 

هدست‌ها با حذف صداهای مزاحم در اطراف شما باعث می‌شوند تجربه بهتری از موسیقی‌ها و فایل‌های صوتی دلخواه خود داشته باشید. از طرفی گاهی این هدایای تبلیغاتی شنیداری ممکن است میکروفون نیز داشته باشند که کارآیی‌های آن‌ها را دوچندان می‌کند. هدست‌ها کمی با هدفون‌ها متفاوت هستند و هریک قابلیت‌های متنوعی را عرضه می‌کنند.

این لوازم به دو صورت باتری و شارژری هستند که در نمونه دارای شارژر شما باید آن‌ها را در دوره‌های زمانی متفاوت به‌طور مرتب شارژ کنید. مدل‌های دارای باتری نیز معمولا دارای ظرفیت‌هایی هستند که هنگام خرید متوجه آن‌ها خواهید شد و در صورت نیاز باید باتری‌های جدیدی را امتحان کنید.

نکته تکمیلی

هدست‌ها نیز دارای رنگ‌بندی، طراحی و مدل‌های بسیار متنوعی هستند که باتوجه به نیازهای مشتریان در نظر گرفته شده‌اند. این ابزارهای دیجیتال نیز در فرآیند بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا جا نمانده‌اند و برخی از آن‌ها دارای جدیدترین فناوری‌های روز دنیا هستند که باعث ایجاد کارآیی بیشتر برای کاربران می‌شود.

سایر هدایای تبلیغاتی شنیداری که بهتر است با آن آشنا شوید!

درکنار تمامی اقلام نام‌برده در زمره هدایای تبلیغاتی شنیداری، بسیاری دیگر از هدایا دیده می‌شوند که جنبه شنیداری دارند. از جمله آن‌‌ها باید به ماگ‌ها، تابلوها و کارت پستال‌های صوتی اشاره داشت. البته این هدایا معمولا تبلیغاتی نیستند و به مناسبت‌های خاص و برای تعداد محدودی تهیه می‌شوند. بااین حال در دسته‌بندی هدایای شنیداری قرار می‌گیرند.

ماگ‌های صوتی

حتما با انواع چاپ روی لیوان و ماگ‌ها آشنایی دارید. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از قابلیت‌هایی نظیر کد QR روی این ماگ‌ها نیز توسعه یافته است. شما این امکان فوق‌العاده را دارید که یک موزیک، موسیقی و حتی یک فایل صوتی با صدای خود را تهیه کنید و آن را از طریق تکنولوژی QR و به‌صورت یک کد روی ماگ یا لیوان چاپ کنید. دراین‌صورت فردی که هدیه را دریافت می‌کند، با یک دستگاه خوانش QR ساده که در گوشی هوشمندی یافت می‌شود، به‌راحتی پیام صوتی یا موسیقی شما را پخش می‌کند.

تابلوهای هدیه

این تابلوها در اندازه‌ها و طراحی‌های مختلفی تولید می‌شوند و معمولا به مناسبت‌های مختلفی به افراد داده می‌شوند. این تابلو می‌تواند دارای یک عکس جذاب عمومی یا یک تصویر اختصاصی شما باشد و دارای جملات، اشعار و متنی باشد. در گوشه‌ای از این تابلوها نیز کد QR دیده می‌شود که حاوی پیام صوتی سفارش‌دهنده یا یک موسیقی خاطره‌انگیز است. این هدایا نیز در شمار پرطرفدارترین هدایای شنیداری هستند؛ اما معمولا به‌عنوان هدایای تبلیغاتی کاربرد زیادی ندارند.

نگاه اجمالی

هدایای تبلیغاتی طیف بسیار وسیعی دارند که نمونه‌های شنیداری نیز تنوع بالایی را حاصل می‌کنند. درواقع پیشرفت تکنولوژی به این حوزه وارد شده است و امروزه هدایای بسیاری یافت می‌شود که با بهره‌مندی از این فناوری‌ها طرفداران بسیاری دارند.

انواع هدست‌ها، هندزفری‌ها و نمونه‌های متنوع اسپیکرها با قابلیت‌های بسیار و همچنین برخی نمونه‌های ماگ‌های صوتی و تابلوهای حاوی کدهای QR از جمله بهترین نمونه‌های هدایای دیجیتال شنیداری هستند که با توجه به نیازهای بازار در طراحی‌ها، رنگ‌بندی و مدل‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند. خرید ست‌های تبلیغاتی دیجیتال که حاوی انواعی از این هدایای شنیداری هستند، یکی از بهترین پیشنهادات خرید از حس هفتم است.

ارسال نظر

آخرین اخبار