معرفی همراه ویژه برای استفاده از فضای ماه رمضان/ یک نرم‌افزار ویژه تلفن همراه که تمام نیاز شما به «مفاتیح» را برطرف می‌کند+دانلود

نرم افزار موبایل  ویژه ماه مبارک رمضان

حس و حال ماه مبارک رمضان بی نظیر است و روزه گرفتن در این ماه از موهبت های الهی است که هم از نظر پزشکی بسیار مفید بوده و هم از نظر دینی و شخصیتی تاثیرات بزرگی برای افراد دارد.

نرم افزار ماه مبارک رمضان

به گزارش گلستان 24، حس و حال ماه مبارک رمضان بی نظیر است و روزه گرفتن در این ماه از موهبت های الهی است که هم از نظر پزشکی بسیار مفید بوده و هم از نظر دینی و شخصیتی تاثیرات بزرگی برای افراد دارد. در همین رابطه تصمیم گرفتیم تا یک برنامه مخصوص تلفن همراه را که شامل اطلاعات خوبی درباره ادعیه و اعمال این ماه عزیز است، برای شما معرفی کنیم.

 در این نرم افزار که با عنوان «با خدا» منتشر شده، سعی شده است که اعمال و ادعیه و در طول سال، به خصوص ماه مبارک رمضان با قالبی کاربردی‌تر ارائه شود.

موارد ویژه‌ای که در این نرم‌افزار ویژه تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید، ارایه شده است:، عبارتند از:

ساعات شرعی شهرها شامل اذان صبح - طلوع آفتاب - اذان ظهر - غروب آفتاب - اذان مغرب و نیمه شب شرعی

پخش اذان و ربنا

اعمال روزانه شامل نمازها ادعیه و... وارده در آن روز

تلاش شده تا حد ممکن ادعیه با ترجمه ارایه شود

و ...

 

بنا به گفته سازنده این نرم افزار، امکانات این نرم افزار به تدریج تکمیل می‌شود و سعی می‌شود نظرات شما کاربران گرامی در توسعه آینده آن، مدنظر قرار گیرد. خواهشمند است همیشه نرم افزار را با آخرین به روزرسانی داشته باشید.

نر افزار را از این جا دانلود کنید

 

ارسال نظر

آخرین اخبار