در آستانه عید مبعث؛

در آستانه عید سعید مبعث، اپلیکیشن موبایل «بانوی ایثار» پیرامون فضائل اخلاقی حضرت خدیجه (س) رونمایی می شود.

رونمایی از اپلیکیشن بانوی ایثار/ پیرامون فضائل اخلاقی حضرت خدیجه (س)

به گزارش گلستان 24، نرم افزار موبایلی زندگی حضرت خدیجه برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و قرار است روز سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری در فرهنگسرای فناوری اطلاعات رونمایی شود. این اپلیکیشن در راستای ترویج فضائل اخلاقی حضرت خدیجه (س) تولید و شامل چهار قسمت متون، تصاویر، سخنرانی و ویدئو است.

 

بخش متون شامل زندگی نامه حضرت خدیجه (س) و فضایل اخلاقی، کرامات ایشان و همچنین احادیث، نقل قول ها و اشعار شعرای بنام در مدح حضرت و سایر مطالب مفید است. تصاویر شامل گالری زیبایی از طراحی نام مبارک ایشان و همچنین تصاویر زیبایی از تابلوهای خطاطی و نقاشی شده با اشعار و احادیث مرتبط با حضرت خدیجه (س) است. همچنین بخش سخنرانی بصورت فایل های شنیداری است و شامل گزیده سخنرانی های بزرگان علم و ادب و فقه در خصوص ویژگی ها و فضایل و کرامات حضرت خدیجه (س) بوده و در آخرین بخش که بصورت فایل های ویدیویی قابل نمایش است، فیلم های برگزیده، سخنرانی ها و موضوعات مرتبط با حضرت خدیجه (س) گنجانده شده است.

 

تطابق کامل با ساختار و ویژگیهای سیستم عامل اندروید، قابلیت افزودن تم های جدید و دارا بودن تم های مختلف و جذاب، مجهر بودن به کنترل پنل مدیریتی برای مدیریت قسمت های مختلف نرم افزار در قسمت سرور، امکان تغییر رنگ و نوع خط متون، تغییر خودکار تم صفحه با توجه به ساعات شبانه روز، نمایش احادیث و آیات قرآن مجید بصورت روزانه به مناسبت های مختلف به صورت خودکار و امکان به روز رسانی نرم افزار بصورت خودکار از ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود.

ارسال نظر

آخرین اخبار