دکتر مهدی شامی زنجانی، دبیر علمی کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال از آغاز فراخوان ارسال مقاله،تجربه و کارگاه آموزشی به این کنفرانس خبر داد.

فراخوان ارسال مقاله و کارگاه آموزشی به کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال دانشگاه تهران

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دبیرخانه کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال، دکتر شامی زنجانی دبیر علمی «کنفرانس بین المللی و پنجمین ارزیابی تحول دیجیتال» با اعلام خبر فراخوان دریافت مقاله گفت: کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در تاریخ پانزدهم و شانزدهم شهریورماه1400 به همت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دکتر شامی زنجانی اظهار کرد: محققان و پژوهشگران به منظور ارسال مقاله تا تاریخ 31 خردادماه 1400 به وب سایت کنفرانس مراجعه نمایند.

وی در تشریح محورهای کنفرانس گفت: در این کنفرانس پنج محور اصلی طراحی شده است:

  • پیاده‌سازی و راهبری تحول دیجیتال
  • نوآوری و کارآفرینی دیجیتال
  • داده و تحول دیجیتال
  • منابع انسانی دیجیتال
  • کاربردهای فناوری‌های تحول آفرین در صنعت

که هر کدام از محورهای اصلی دارای زیر محورهایی می‌باشند که شرح این موارد در وب‌سایت کنفرانس در دسترس علاقمندان است.

دکتر شامی زنجانی افزود امروز توسعه مهارت‌های دیجیتال کارکنان و مدیران به یکی از چالش‌های اساسی سازمان‌های ایرانی تبدیل شده است. از این رو کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال در نظر دارد، کارگاه‌های آموزشی را در این حوزه در روزهای کنفرانس برگزار نماید. لذا از خبرگانی که در حوزه مهارت‌های دیجیتال از دانش و تخصص برخوردار هستند، جهت برگزاری کارگاه، ذیل یکی از محورهای کنفرانس دعوت به عمل می‌آید. به برگزارکنندگان ورکشاپ،‌ «گواهینامه برگزاری کارگاه آموزشی» از سمت دانشگاه تهران تقدیم خواهد شد. وی تاکید کرد که حرکت به سوی دیجیتالی شدن سازمان‌ها در صنایع مختلف کشور آغاز شده است و در سال‌های اخیر شاهد تجربه‌گری برخی سازمان‌ها چه در سطح نقشه‌راه نویسی و چه در سطح انجام ابتکارات تحول دیجیتال هستیم. آگاهی از مسیری که سازمان‌های پیشرو در این زمینه طی کرده‌اند می‌تواند به سایر سازمان‌ها در طراحی

نقشه راهشان و انجام اقدامات موثر تحول دیجیتال کمک نماید. از ویژگی‌های منحصربفرد کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال، دریافت و انتخاب تجارب برگزیده تحول دیجیتال در صنایع مختلف و فراهم کردن امکان ارائه شفاهی آن در این رویداد است که به ارائه دهندگان تجربه،‌ «گواهینامه ارائه تجربه» تقدیم خواهد شد.

 علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله، تجربه و کارگاه‌های تخصصی خود در محورهای اعلام شده به وب‌سایت www.DTconf.ir مراجعه نمایند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار