سید محسن مسلمی، در پاسخ به سوال گلستان 24:

آن ها کاری به انرژی هسته ای ما ندارند بمب هسته ای و این چیز ها بهانه است. آن ها دنبال از بین بردن تحقیقات علمی ما در حیطه هسته ای هستند.

بمب هسته ای بهانه است/ مشکل اصلی "تحقیقات علمی" هسته ای است

سید محسن مسلمی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، معتقد است که اگر طرف مقابل ما در مذاکرات هسته ای عهد شکنی نکند، احتمال رسیدن به یک توافق خوب بیشتر است. اما آن طور که معلوم است، آن ها بهانه های مختلفی دارند.

وی احتمال رسیدن به یک توافق خوب را در این مذاکرات بسیار ضعیف می داند و می گوید: آن ها کاری به انرژی هسته ای ما ندارند  بمب هسته ای و این چیز ها بهانه است. آن ها دنبال از بین بردن تحقیقات علمی ما در حیطه هسته ای هستند. زیرا اگر ما در آینده بتوانیم به این علم دست پیدا کنیم، از وابستگی مان به نفت کاسته می شود و آن ها دیگر نمی توانند با نوسانات قیمت نفت به اقتصاد ما ضربه بزنند. اگر تیم مذاکره کننده ما نیز روی خطوط قرمز نظام بایستند، زیاده خواهان غربی کوتاه نمی آیند.

محسن مسلمی توافق خوب

این فعال فرهنگی معتقد است که آمریکا به این مذاکرات و رسیدن به پیروزی نیاز دارد. زیرا از لحاظ سیاسی، نرسیدن به این توافق  برای آن ها ضربه سنگینی است. اگر با همه این حرف ها بعید است که بخاطر این موضوع، از خود گذشتگی کنند و از خواسته های ظالمانه خودشان دست بکشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار