ستاد حوزه علمیه قم:

محقق، پژوهشگر و استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه وحدت، برادری و برابری جزو پیام‌های اصلی رسول اکرم (ص) است، گفت: وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است.

وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24، حجت الاسلام گودرزی، محقق، پژوهشگر و استاد حوزه علمیه قم در همایش گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت، برادری و برابری جزو پیام‌های اصلی رسول اکرم (ص) است و امروز هرچیزی که اختلاف افکنی به دنبال داشته باشد با تعالیم مکتب وحی مغایرت دارد .

او ادامه داد:اسلام ناب محمدی دعوت به اجتماع کرده و راه تعامل‌های اجتماعی را در فرائض خود گنجانده است و تاکید می کند که مسلمانان نماز‌های واجب و مناسبتی را به جماعت بخوانند.

حجت الاسلام و المسلمین گودرزی گفت: وحدت شیعه و سنی دشمن شکن است و امروز همه ما با هر قوم و مذهبی زیر بیرق انقلاب اسلامی گام برمی داریم.

او افزود:به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شیعه انگلیسی و سنی وهابی دو لبه یک قیچی اند و فرقی با هم ندارند چراکه هیچ کدام در دایره تعالیم اسلام ناب جایی ندارند.

مراسم گرامیداشت آغاز هفته وحدت و تجلیل از خادمین هیئت رهروران حاج قاسم دانشگاهیان استان گلستان با حضور جمعی از مسئولین بسیج دانشجویی و روسای دانشگاه‌های استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار