عمار فرجی، در مصاحبه با گلستان24؛

بعد از لغو تحریم ها، اقتصاد کشور به صورت حبابی بهبود می یابد. اما بعد از آن که تب آن خوابید، دوباره به وضع قبل بر می گردد. اقتصاد مقاومتی باید رکن اصلی فعالیت های ما باشد. زیرا رمز رهایی از وابستگی است.

اقتصاد مقاومتی رمز رهایی از وابستگی

عمار فرجی، فعال فرهنگی شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره احتمال دستیابی به یک توافق خوب در مذاکرات اخیر می گوید: با توجه به ذات استعمارگری که دولت های غربی دارند، احتمال این که آن ها به همه خواسته های ما جامه عمل بپوشانند ضعیف است. اما از آن جایی که هدف تیم مذاکره کننده کشورمان و آقای ظریف، اجرای سخنان مقام معظم رهبری و عدم عبور از خطوط قرمز نظام است، امیدواریم که به یک پیروزی شیرین برسیم.

فرجی معتقد است قبل از سخنان اخیر آقا، تصور بر این بود که احتمال رسیدن به توافق خوب مد نظر ایشان کم است. وی ادامه می دهد: اما با توجه به این گفته اخیر آقا که فرمودند در مذاکرات چیز هایی باید داد و چیز های باید گرفت، تاکید می کنم که رسیدن به توافق خوب میسر است.

عماد فرجی بندر گز

این فعال فرهنگی با اشاره به این که خواسته مقام معظم رهبری و ملت ایران با خواسته طرف غربی در این مذاکرات، فرسنگ ها فاصله دارد، می گوید: انشاالله آقای ظریف هنر پر کردن این فاصله را داشته باشند.

وی با اعتقاد به این که لغو ترحیم ها در اول کمی در بهتر شدن وضع اقتصادی کشور خودش را نشان می دهد، می گوید: بعد از آن که این تب بخوابد، دوباره اقتصاد ما همان راه قبل را طی خواهد کرد. اقتصاد مقاومتی باید رکن اصلی فعالیت های ما باشد. زیرا رمز رهایی از وابستگی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار