مردم روزه‌دار شهرستان گرگان در روز قدس بار دیگر وحدت امت اسلامی را ثابت کردند و مشت دیگری بر دهان مستکبران، ظالمان و صهیونیسم جهانی کوبیدند.

خروش مردم گرگان در روز جهانی قدس + تصاویر

 

به گزارش گلستان24، مردم روزه‌دار و شهیدپرور گرگان امروز پس از شب‌ زنده‌داری‌ها برای مولای متقیان علی‌(ع) و راز و نیاز در شب قدر، آمدند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت دیگری را بر دهان ظالمان صهیونیسم بکوبند.

راهپیمایی امروز روز جهانی قدس در گرگان، از میدان وحدت آغاز شد و تا مصلی نماز جمعه گرگان ادامه داشت.

مردم گرگان در میدان وحدت ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام خداوند در قرآن کریم و خواندن دعای فرج، از خداوند خواستار ظهور حجتش را داشتند تا عدالت جهانی بر زمین حکمفرما شود و زمین از وجود جنایتکارانی همانند اسرائیل غاصب پاک شود.

امروز در گرگان همه با مشت‌های گره‌کرده بر دهان اسرائیل غاصب کوبیدند و شعار مرگ بر اسرائیل را سر دادند تا بدانند فلسطین مظلوم تنها نیست و تنها نخواهد ماند و روزی خواهد آمد تا جهان شاهد نابودی اسرائیل جنایتکار خواهد بود.

اسرائیلی که نام، وجود و حتی سرزمینش را هیچ مسلمانی به رسمیت نشناخته و تمام آن غصبی است.

القدس لنا؛ شعار پابرجایی که همیشه بر سر در خانه‌های فلسطینیان و مردم مسلمان جهان نقش بسته است و همه می‌دانیم که ای قدس، صبح نزدیک است.

پیرمردی 78 ساله که خود را محمود مرادی و بازنشسته اداره آموزش و پرورش معرفی کرد در حالی که پرچم تابلوی قدس شریف را در دست داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: روز قدس روز آرمان‌های مسلمانان جهان است.

وی ادامه داد: روز قدس نماد کوچکی از وحدت مسلمانان جهان است و دشمنان اسلام و مسلمانان در این روز وحشتی وصف نشدنی را تجربه می‌کنند.

مرادی تاکید کرد: دشمن زمانی که می‌بیند مردم مسلمان جهان به خصوص مردم ایران اسلامی در تمام شرایط پشتیبان دین و نظام و انقلاب خود هستند، از ابهت اسلامی ایرانیان می‌ترسد.

رضا بالارستاقی که به همراه دختر 4 ساله خود در حالی که پرچم ایران اسلامی را در دست داشت، در ادامه این گفت‌وگو تاکید کرد: روز قدس نشان‌دهنده ایستادگی ملت ایران اسلامی پای خون شهدایی است که برای سرفرازی اسلام و پرچم ایران اسلامی در میادین مختلف دعوت حق را لبیک گفتند و جهاد فی‌سبیل‌الله را بر لذت‌های دنیایی ترجیح دادند.

وی افزود: روز قدس خروش مردم مسلمانی است که هر روز پیکر مدافعان حرمی را بر دستان خود تشییع می‌کنند که با افتخار شربت شهادت می‌نوشند تا بر عزت اسلامی خدشه‌ای وارد نشود.

بالارستاقی گفت: وحدت مسلمانان جهان وحشتی است بر پیکر ظالمان جهان.

رضا مهرآییز جوان 15 ساله دیگری است که در حالی با خبرنگار فارس به گفت‌وگو پرداخت که تصاویر رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را در دستان خود داشت و با چفیه‌ای به دور گردن گفت: روز قدس، روز حقیقت، روز استقامت، روز فریاد جهاد و شهادت، روز استقلال و آزادی همه مسلمانان جهان است.

وی تاکید کرد: روز قدس روزی برای تمام مسلمانان جهان است، روزی برای الگوگیری از اسطوره‌های ایثار و شهادت است.

مهرآییز بیان کرد: روز قدس روز لبیک به فرمان رهبری است؛ روز قدس روز بیعتی دوباره با بنیانگذار انقلاب اسلامی است؛ روز قدس روز امتحانی دوباره برای قبولی در امتحان الهی است.

این جوان 15 ساله تاکید کرد: روز قدس روز خروش جوانان و نوجوانان فداکاری همانند حسین فهمیده است؛ ما وارثان خون شهدایی هستیم که با کمترین سن و سال ثابت کردند که غیرت مسلمان قدرتی فرای مسائل دنیوی است.

فارس

آری؛ امروز از هر قشر و لباس و سن و سالی آمدند تا بار دیگر بگویند، قدس شریف صبح نزدیک است و به نابودی اسرائیل غاصب نزدیک و نزدیکتر می‌شویم.

ارسال نظر

آخرین اخبار