مدیر کمیته امداد گنبدکاووس :

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گنبدکاووس گفت: در سه ماه نخست امسال، خیران بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال برای اکرام ایتام در گنبدکاووس کمک کردند.

خیران در طرح اکرام ایتام در گنبدکاووس مشارکت می‌کنند

به گزارش گلستان24، علی جعفری اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال، خیران بیش از ۲ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال برای اکرام ایتام در گنبدکاووس کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان طرح اکرام را به صورت برجسته‌تری اجرایی می‌کند و امیدواریم در این ایام بتوانیم شاهد جذب حامیان بیشتری برای کمک به ایتام و مددجویان مشمول طرح محسنین باشیم.

ایتام گنبد

جعفری گفت: هم‌اکنون یک هزار و ۷۰ حامی سرپرستی ۲ هزار و ۴۷۴ یتیم و مددجوی این نهاد را برعهده دارند.

وی اظهار داشت: در این مدت سرانه پرداختی حامیان ۳۱ هزار تومان بوده و سرانه دریافتی ایتام و مددجویان ۷۲ هزار تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: پایگاه‌های طرح اکرام نیز در این ایام و مخصوصا شب‌های قدر در مساجد، مکان‌های مذهبی و معابر اجرایی می‌شود.

وی افزود: برگزاری طرح مفتاح الجنه، حامی‌یابی، اطعام‌دهی، توزیع نان رایگان، اهدای سبد کالا و غیره از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان است.

جعفری گفت: اطعام‎ فقرا و نیازمندان اقدامی انسان‎دوستانه است و اگر اطعام دادن به روش ساده باشد این اقدام خیرخواهانه به خوبی تبدیل به فرهنگ خواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار