سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان در گرگان با حضور ۸ گروه نمایشی کار خود را در گلستان آغاز کرد.

آغاز فعالیت سی و دومین جشنواره تئاتر در گلستان

به گزارش پایگاه خبری گلستان24، فرشید مصدق، دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر گلستان گفت: این جشنواره با حضور ۸ گروه نمایشی در بخش مسابقه از امروز تا ۳۰ آبان ماه در سالن نگاه و سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

وی افزود: رعنا و توت فرنگی‌های وحشی اولین تئاتری بود که روی صحنه رفت و در ادامه نخستین روز مضحکه‌ی شبیه قتل ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه عصر و نمایش "۹" هم ساعت ۲۰ امشب اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نمایش‌های "پنج ثانیه برف" و "بالستیک زخم" فردا و نمایش‌های "هبوط"، "بروخا" و "مادام بوآری" در روز پایانی جشنواره در سانس‌های ۱۰ و سی دقیقه صبح، ۱۷عصر و ۲۰ شب اجرا خواهند شد.

مصدق گفت :خانم پانته آ پناهی ها ، دکتر محمودرضا رحیمی و مرتضی میر منتظمی داوران اصلی و خانم هدیه تهرانی داور ناظر بخش اصلی مسابقه هستند.

دبیر جشنواره تئاتر گلستان همچنین گفت : به دلیل شرایط خاص کرونایی امکان فروش بلیط برای همه وجود ندارد و فقط یک دوم ظرفیت سالن ها می توانند پر شوند.

به گفته مصدق مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استان گلستان عصر روز یکشنبه سی ام آبان برگزار می شود و برگزیدگان بخش صحنه ای به جشنواره منطقه‌ای تئاتر راه می یابند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار