مسئول دبیرخانه جشنواره مد لباس ایرانی - اسلامی گلستان از برگزاری دومین جشنواره مد لباس استانی از ۱۲ تا ۲۰ مهر سال جاری در استان گلستان خبر داد.

دومین جشنواره مد لباس ایرانی - اسلامی در استان گلستان برگزار می‌شود

یه گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد گلستان، پریسا فاضلی‌راد، اظهار داشت: دومین جشنواره مد و لباس در 2 بخش جشنواره استانی و نمایشگاه کشوری برگزار می‌شود.

وی معرفی مدل پوشش‌های ایرانی اسلامی بانوان و افزایش توسعه خلاقیت و نوآوری در مد لباس ایرانی اسلامی را از جمله اهداف این جشنواره نام برد و افزود: ایجاد تعامل افزایی میان طراحان و تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان از دیگر اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به شمار می‌رود.

کارشناس هنرهای تجسمی و مد لباس ایرانی و اسلامی اداره کل ارشاد استان است، اضافه کرد: جشنواره مد و لباس استانی در دو بخش رقابتی و علمی برپا می‌شود.

فاضلی راد، ارائه آثار و تولیدات کاربردی ایرانی اسلامی را شامل طراحی مانتو اجتماعی و مجالس و طراحی پوشش سر اعلام کرد و گفت: سخنرانی اساتید متخصص و کارگاه آموزشی و ارائه مقالات و پایان نامه با محور مد و طراحی لباس بخش علمی جشنواره را شامل می‌شود.

وی گرایش عکاسی، تصویرسازی، بازاریابی، برند سازی و تبلیغات را از دیگر بخش‌های علمی جشنواره دانست و تصریح کرد: به برگزیدگان بخش‌های مختلف، جوایز ارزنده به همراه لوح تقدیر و به نفرات برتر تندیس اهدا می‌شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره مد لباس ایرانی اسلامی گلستان اظهار داشت: جشنواره مد لباس ایرانی اسلامی گلستان زیر نظر بنیاد علمی مد لباس اسلامی ایرانی و کارگروه مد لباس وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار