در عید سعید فطر؛

همزمان با عید سعید فطر، علیرضا قربانی از خوانندگان فاخر کشور، میهمان مردم خونگرم گرگان خواهد بود.

کنسرت بزرگ علیرضا قربانی در گرگان

به گزارش گلستان 24، محمدرضا ملک زاده، در جمع خبرنگاران استان در خصوص برگزاری این کنسرت بزرگ در استان گفت: به مناسبت ایام خجسته عید سعید فطر، کنسرت علیرضا قربانی، خواننده آثار فاخر ایرانی، پنجشنبه یک مرداد۹۴ در دو سانس ۱۸.۳۰ و ۲۱.۳۰ در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کنسرت بزرگ علیرضا قربانی در گرگان

وی تصریح کرد: سامان صمیمی، میثم مروستی، بهنام ابوالقاسم، بهتاش ابوالقاسم، نیلوفر محبی و آتنا اشتیاقی، نوازندگانی هستند که در این کنسرت، علیرضا قربانی را همراهی خواهند کرد.

ملک زاده تصریح کرد: علیرضا قربانی از خوانندگان برجسته ایران است که آلبوم اشتیاق به آهنگ‌سازی فرهاد فخرالدینی و آلبوم های متعدد از جمله فصل باران، از خشت و خاک، آلبوم سوگواران خموش، روی در آفتاب، سرو روان، سمفونی مولانا، رسوای زمانه، حریق خزان و…. را در کارنامه دارد و صدای وی همچنین در  مجموعه های متعدد تلویزیونی از جمله پرده نشین،  کیف انگلیسی،  شب دهم

مدیر پروژه های فرهنگی و هنری پردیس سینمایی کاپری و مدیر اجرایی کنسرت افزود: صدای علیرضا قربانی در مجموعه های تلویزیونی سایه آفتاب، روشنتر از خاموشی،  مدار صفر درجه،  وضعیت سفید و فیلم سینمایی ساکن طبقه وسط برای مردم آشنا و به یادگار مانده است.

یادآور می شود، فروش بلیط های این کنسرت در مراکز فروش سینما کاپری (تلفن۳۲۳۵۹۲۰۵)، موسیقی روزبه (تلفن ۳۲۲۲۱۳۷۱)، گالری ساعت می نت (تلفن ۳۲۲۴۰۸۹۶) و موسیقی سل (تلفن۳۲۳۲۵۶۵۴)  از ۲۳ تیر آغاز می شود و علاوه بر آن علاقه مندان می توانند از سایت ایران کنسرت به نشانیwww.iranconcert.com به صورت اینترنتی، بلیط خریداری نمایند.

گفتنی است تالار فخر الدین اسعد گرگانی در خیابان لشگر گرگان واقع شده است.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار