رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: امسال ۱۰ میلیارد ریال به بخش فرهنگ و ورزش گنبدکاووس اختصاص داده شده که مهم‌ترین اولویت شورای شهر احداث فرهنگ‌سرا در این شهر است.

برنامه شورای شهر برای احداث فرهنگ سرا در گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24، علی پورمندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: شورای شهر گنبدکاووس در بودجه سال ۹۴، یک میلیارد تومان اعتبار را برای توسعه بخش فرهنگ و ورزش در این شهر اختصاص داده که ساخت فرهنگ‌سرا از مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر و شهرداری گنبدکاووس است.
وی افزود: نبود فرهنگ‌سرا در منطقه گنبدکاووس که دارای فرهنگی غنی و قومیت‌های مختلف است، بسیار محسوس به نظر می‌رسد و شورای شهر در این زمینه توجه ویژه ای برای ساخت فرهنگ‌سرا دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس تصریح کرد: بخشی دیگری از این اعتبار نیز در راستای آموزش شهرواندان مانند ارائه آموزش‌های سلامت شهروندی و مقابله با اعتیاد و غیره هزینه خواهد شد.
پورمندی با اشاره به اینکه حمایت از ورزش و تیم‌های ورزشی گنبدکاووس نیز بخش دیگری از اعتبارات این بودجه است، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری نمی توانند مستقیم تیم‌داری کنند اما امسال ۵۰۰ میلیون ریال کمک به تیم فوتبال شهر گنبدکاووس خواهد شد.
وی همچنین گفت: در مجموع در ۲ سال عمر شورای شهر چهارم گنبدکاووس حدود ۳۰۰ کوچه و معابر شهر گنبدکاووس آسفالت شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس افزود: گنبدکاووس شهر توریستی است که برنامه های کلانی برای آن در نظر گرفته شده است که می‌توان به ایجاد کمربند سبز اشاره کرد که قرار است از ظرفیت رودخانه‌های شهرستان گنبد به عنوان فرصت استفاده شود./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار