بر هیچ عاقلی پوشیده نیست که تهدید ها، آسیب ها و پیامدهای شبکه های ضد اجتماعی اینترنتی و تلفن همراه در بستر فرهنگ، اخلاق آنقدر گسترده، تاثیرگذار و عمیق است که اگر مصادیق آن را بیان نمائیم قطع به یقین غیرت هر انسان با شرفی را به جوش می آورد.

غیرتی که بر باد رفت...

بر هیچ عاقلی پوشیده نیست که تهدید ها، آسیب ها و پیامدهای شبکه های ضد اجتماعی اینترنتی و تلفن همراه در بستر فرهنگ، اخلاق  آنقدر گسترده، تاثیرگذار و عمیق است که اگر مصادیق آن را بیان نمائیم قطع به یقین غیرت هر انسان با شرفی را به جوش می آورد.

کمتر از یک ماه قبل خبری هولناک فضای مجازی رابا قدرت لرزاند. دختری ۱۷ ساله زخم تکنولوژی و محصولات آن را بشدت چشید تا شبیخون فرهنگی صهیونیستی حیثیت و جوانی او را به یغما ببرد تا شاید برخی از دولت مردان بهوش آیند که بعید است!!

دخترک شاید هیچگاه فکرش را نمی کرد که روزی نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه او را  به قعر چاه عمیقی بکشاند و زندگی خود را تباه شده ببیند. براستی مشکل کجاست؟! آیا صرفاً نحوه استفاده از این قبیل نرم افزارها است که موجبات چنین مصائب دردناکی را فراهم می آورد یا اصل چنین برنامه هایی، مفسده آمیز است و مخرب عفت، حیا و حجب است؟!

جواب این سوال خیلی سخت نیست، ظرفی که تا این قدر نجس است که ارتباطات به اصطلاح اجتماعی حتی ساده و ابتدائی در آن خود جرقه فحشاست و در آن متاهل و مجرد در تیررس اهداف پنهانی ایجاد چنین بستری قرار دارند قطعاً نمی توان انتظار داشت که افراد استفاده کننده از آن، آلوده و مبتلا نگردند.

مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(روحی له الفداء): عزیزان من! فرهنگ از اقتصاد هم مهم‌تر است. چرا؟ چون فرهنگ، به معنای هوایی است که ما تنفّس میکنیم؛ شما ناچار هوا را تنفّس میکنید، چه بخواهید، چه نخواهید؛ اگر این هوا تمیز باشد، آثاری دارد در بدن شما؛ اگر این هوا کثیف باشد، آثار دیگری دارد. فرهنگ یک کشور مثل هوا است؛ اگر درست باشد، آثاری دارد.

به واقع بستر چنین نرم افزارهایی جزء جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و داده های کاربران خود و حیاء زدایی و از میان بردن اخلاص و تقوا در انسان ها هدفی دیگر را دنبال نمی کنند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد دین و دیانت نیز از میان می رودو زمانی که تدین از میان رفت، انتظار هر عملی از انسان عجیب نخواهد بود.

امروز جای سوال است که چرا وزارت خانه ها و دستگاه های مرتبط با موضوع مذکور مجوز نانوشته و ثبت نشده ای را به این فحشاخانه های همیشه همراه (نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه) داده اند و بستر را برای چنین فجایع دردناکی ایجاد کرده اند؟!آیا مدیران ارشد دولتی که اصرار غیرقابل توجیهی برای ادامه فعالیت این چنین نرم افزارهای مخرب  و صهیونیستی داشته و دارند و حتی تن به رعایت پیوست های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی برای آنها نمی دهند، آیا وقوع حوادثی مشابه را برای فرزندان خود غیرقابل اجتناب می دانند؟!

زنهار که غیرت هیچ انسان شریفی فعالیت این شبکه گسترده فساد و فحشا در بستر تلفن همراه را نمی پذیرد و معلوم نیست که چرا برخی با تمام نفوذ خویش مردم را به جهنم دعوت می نمایند و اخلاق و اعتقادات مردم را به مذبح لجن زار محصولات فاسد تکنولوژی کشانده اند…

ارسال نظر

آخرین اخبار