مدیر روابط عمومی موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور :

مدیر روابط عمومی موسسه بهمن سبز حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری به‌عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز سالن‌های سینمایی با شعار "دوباره سینما" و طی فصل تابستان امسال و همزمان با پایان یافتن مرحله دوم طرح توسعه سینماهای کشور، ۹۲ سالن به مجموعه سالن‌های سینمایی ایران اسلامی می‌افزاید.

۹۲ سالن به  مجموعه سالن‌های سینمایی  کشور افزوده می شود

به گز ارش گلستان 24، زینب سادات افتخاری عصر دوشنبه با ارسال اطلاعات پروژه پردیس سنمایی مهر گنبدکاووس اظهار کرد: این موسسه در نخستین گام از فاز دوم طرح توسعه سینماها، پردیس سینمایی "مهر قدس" همدان را به چرخه اکران اضافه کرد و ۲۲ تیرماه جاری نیز پردیس سینمایی "مهر" گنبدکاووس را به شکل رسمی به چرخه اکران نمایش اضافه خواهد کرد.

وی افزود: پردیس سینمایی گنبدکاووس با ۶ سالن نمایش آماده بهره‌برداری بوده و ۲۲ تیرماه جاری به صورت رسمی با حضور برخی هنرمندان و مسوولان کشوری، استانی و این شهرستان مرزی افتتاح خواهد شد. 

افتخاری گفت:

پردیس سینمایی این شهر دارای ۶ سالن نمایش به نام‌های " قابوس، گنبد، آبشار، مهتاب، گلستان و رنگین کمان" است که در مجموع این سالن‌ها ۵۲۷ صندلی وی‌آی‌پی دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر سالن های نمایش، پردیس سینمایی گنبدکاووس دارای امکانات دیگری مانند پروژکتور لیزری نمایش، سیستم صوت استاندارد، کافی‌شاپ، کتابسرا، بوفه و گالری مجهز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار