رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

عضو کمیسیون‌ فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:در مناطق گردشگری که موهب و نعمت خدادادی است توجه کمی به انجام برنامه‌های فرهنگی شده در صورتی که این کار هزینه و نیروی کار زیاد نمی‌خواهد.

توجه کمی به برنامه های فرهنگی در مناطق گردشگری شده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی  امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان اظهار کرد: به عنوان مثال رشته سوارکاری که در گلستان ریشه دارد و در اسلام بر انجام آن تاکید شده، با داشتن پیوست فرهنگی می‌تواند به بهترین شکل برگزار شود و فوتبال هم که یک رشته وارداتی است نیازمند داشتن پیوست فرهنگی‌ است.

وی افزود: همه طرح‌ها و برنامه‌ها و قوانینی که در کشور اجرا می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد. 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در مناطق گردشگری که موهب و نعمت خدادادی است توجه کمی به انجام برنامه‌های فرهنگی شده در صورتی که این کار هزینه و نیروی کار زیاد نمی‌خواهد.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، شمیرانات، ری و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امام (ره) نبود و بر کارش اصرار نداشت مردم هر روز نسبت به رژیم گذشته عقب‌نشینی می‌کردند اما اعلامیه‌ها و سخنرانی‌های ایشان باعث شد انقلاب و تغییر رژیم را باور کنیم و انجام دهیم.

وی اظهارداشت: اگر در جامعه اسلام باشد هدف آن‌ رسیدن به کمال بی‌نهایت است و در این جامعه نباید به وضع موجود بسنده کرد.

وی یادآور شد: برخی استان‌ها جلسات شورای فرهنگ عمومی را برگزار نمی‌کنند و تاکید داریم که اگر مدیران نمی‌توانند برگزار کنند از مسوولیت کنار بروند.

وی خاطرنشان کرد: اسلام یک دین کامل و جامع است و هم ظاهر و هم باطن آن باید رعایت شود و هیچ یک‌ بر دیگری مانع نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار