مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: همزمان با چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر استان گلستان هم افتخار میزبانی این جشنواره را در گرگان دارد.

فیلم‌های جشنواره چهل و یکم فجر روی پرده سینماهای گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ محمد رعیت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، با اشاره به میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: براساس دستورالعمل‌های اعلامی میزبان چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در گرگان خواهیم بود.

وی افزود: چراغ جشنواره فیلم فجر با معرفی اسامی هیئت انتخاب فیلم روشن شد و استان گلستان با آمادگی کامل بر طبق دستورالعمل‌های اعلامی میزبان این رویداد بزرگ در مرکز استان خواهد بود.

رعیت تصریح کرد: این دوره از جشنواره فیلم فجر، به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود و قرار است اکران فیلم‌ها در مراکز استان‌ها انجام شود و در استان گلستان دو سینمای عصرجدید و کاپری در سه سالن برای میزبانی این رویداد بزرگ پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: براساس اعلام ستاد برپایی جشنواره، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده سینمای ایران و جهان در دو بخش ملی و بین‌الملل، 12 تا 22 بهمن ماه 1401 برگزار خواهد شد و اسامی فیلم‌ها و نحوه حضور و بهره‌مندی دوستداران هنر هفتم اعلام خواهد شد.

تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار