دانشگاه آزاد اسلامی از شناسایی یک باند جعل مدارک دانشگاهی خبر داد و اعلام کرد: اقدامات لازم جهت دستگیری عوامل، مباشرین و معاونین در جرم جعل مدارک مذکور انجام شده است.

باند جعل مدارک دانشگاه آزاد اسلامی شناسایی شد

گزارش گلستان24؛ در پی ثبت شکایت دانشگاه آزاد اسلامی در مرجع قضایی و با پیگیری‌های مرکز امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی و تلاش پلیس فتا، باند جعل مدارک دانشگاهی، شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری عوامل، مباشرین و معاونین در جرم جعل مدارک مذکور انجام شد که توفیقات چشمگیری در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل این باند حاصل شد.

باند موردنظر با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و در پیام‌رسان‌های خارجی و بهره‌گیری از ساده‌لوحی برخی سلبریتی‌ها و اشخاص مشهور در تبلیغ اقدامات مجرمانه خود، برخی از افراد را به طمع اخذ مدرک تحصیلی، فریفته و مبالغ هنگفتی از ایشان کلاهبرداری کرده بودند. در همین خصوص بسیاری از اشخاصی که دانسته یا ندانسته با باند مذکور همکاری و یا برای ایشان تبلیغ کرده بودند، شناسایی و با اقدامات تخصصی پلیس فتا بسیاری از عوامل این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، تلاش برای شناسایی سایر عوامل این باند همچنان ادامه دارد که انشاءالله بزودی با مجازات قاطع قانونی ایشان، پرونده مزبور به سرانجام رسیده و باند مذکور بطور کامل متلاشی خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار