مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

مسئول بسیج دانشجویی گلستان از حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در اردوهای جهادی تابستانه خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و ۱۰۰ نفر آقا و حدود هزار و ۴۰۰ نفر خانم هستند.


۲۵۰۰ دانشجو در اردوهای جهادی شرکت کردند

به گزارش گلستان24؛ جواد فرامرزی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: امسال ۵۴ گروه فعال دانشجویی در قالب طرح اردوهای جهادی به مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرهای استان گلستان اعزام شدند که فعالیت این گروه‌ها از ۱۵ تیر آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این گروه‌ها دو هزار و ۵۰۰ دانشجو از سراسر دانشگاه‌های استان حضور دارند، افزود: از این تعداد هزار و ۱۰۰ نفر آقا و حدود هزار و ۴۰۰ نفر خانم هستند.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: بر اساس شاخصه‌ها در نظر گرفته شده از بین ۹۵۰ روستاهای استان گلستان ۲۸ روستا به عنوان محروم‌ترین روستا استان شناخته شده‌اند که این افراد به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد: این گروه‌ها در ذیل ۶ قرارگاه شهرستانی و یک قرارگاه استانی فعالیت خواهند کرد.

فرامرزی ادامه داد: این دانشجویان در عرصه‌های تخصصی پزشکی، فنی، عمرانی، فرهنگی، بهسازی، نوسازی مدارس، مساجد و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت خواهند داشت.

وی برجای ماندن اثر تربیتی برای نسل دانشجو، ارائه خدمت و حل مشکلات مردم و زنده نگهداشتن فرهنگ و روحیه کار جهادی را از مهمترین مؤلفه‌های مهم اردوهای جهادی برشمرد.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان گفت: خرداد امسال ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی به روستای کشکک رامیان اعزام شدند و به مردم روستا خدمات دندانپزشکی ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته هزار و ۸۰۰ دانشجو در قالب ۴۵ گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام شدند و توانستند خدمات رایگان به مردم ارائه دهند.

فرامرزی از برگزاری میز خدمت خبر داد و گفت: در کنار اردوهای جهادی دعوت از مسئولان به عنوان میز خدمت را داریم که این کار به منظور دسترسی آسان مردم به مسئولان انجام می‌شود تا افراد بتوانند مشکلات خود را به مسئول مربوطه انتقال دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار