مدیر کل بنیاد شهید گلستان:

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان گلستان گفت: مجتمع توانبخشی ایثارگران توشن همزمان با سفر ریاست جمهوری افتتاح می شود.

افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران توشن با سفر ریاست جهوری

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  محمد علی طالع زاری ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: این مجتمع یکی از نیازهای ضروری برای جانبازان و خانواده های شهدا بود که پس از گذشت سالها در دولت سیزدهم و با پیگیری استاندار به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این مجتمع از اواخر سال 99 از راه و شهرسازی تحویل گرفته شد که تا آن زمان 11میلیارد تومان هزینه شده بود و از سال 1400 به بعد با مبالغ 24 و 26 میلیون هزینه تکمیلی نیاز داشت و از سال گذشته با پیگیریهای استاندار و بنیاد شهید نیازمند 30 میلیارد تومان برای تکمیل نیاز داشت که با 22 میلیارد تومان بدهی از پیمانکار تحویل گرفتیم و مبلغ 10 میلیارد تومان از دستگاه های مختلف اجرایی برای تکمیل فضاسازی و تکمیل فضای سبز دریافت شد.

طالع زاری بیان کرد: این مرکز توانبخشی به مساحت 10 هزار متر مربع که بیش از 6 هزار مترمربع اهدایی اهالی روستای توشن بوده است.

وی ادامه داد: تعداد 10 سویت برای مراجعان و استراحت جانبازان بخصوص جانبازان اعصاب و روان ساخته شده و در یخش پاین تر ساختمان سالن ورزشی و استخر و فیزیوتراپی و ماساژ در مانی در نظر رفته شده است.

طالع زاری گفت: همه شهروندان گرگانی ومردم استان می توانند از خدمات این مجتمع استفاده کنند و کارمندان آن نیز از طریق ازمون استخدام خواهند شد.

وی بیان کرد: سهم اشتغال بنیاد شهید برای خانواده های شهدا و ایثارگران که در حوزه مشاغل خانگی استفاده می شود مبلغ 182 میلیارد تومان است.

طالع زاری افزود: یک اردوگاه دیگر با نام اردوگاه سلامت با عنوان (خانه ایثار) نیز در روستای محمد آباد به مسحت 3 و نیم هکتار، فنس کشی شده که 10 سویت برای استفاده خانواده های سالمند شهدا با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان با فضای ورزشی در دست ساخت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار