پیگیری یک خبر :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از عمل هنرمند پیشکسوت گرگانی در دستفروشی جلوی سینماهای تهران ابراز تعجب کرد و گفت که نمی‌تواند این کار را درک کند.

مدیرکل ارشاد: از کار آقای اسعدی تعجب می‌کنم!/ دلیل دستفروشی جلوی سینماهای تهران چیست؟

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در گفت و گو با این پایگاه خبری افزود: اصلا نمی‌توانم عملکرد ایشان را درک کنم. بنده چند ماه پیش از آقای اسعدی خواستم که طرح‌هایی را برای اجرا به ما بدهد. ایشان هم با تعدادی طرح درباره کتاب کودک و... پیش ما بازگشتند.

وی ادامه داد: ما ایشان را به ادارات فرهنگ و ارشاد در کردکوی و بندرگز معرفی کردیم و قرار شد خودشان این طرح‌ها را در قبال دریافت حق‌الزحمه اجرا کنند.

در حالی که همه چیز به خوبی پیش می‌رفت روزی ایشان پیش من آمدند و گفتند به دلیل عقد قرارداد بازی در یک فیلم سینمایی فرصتی برای اجرای آن طرح‌ها ندارند.

قرار هم شد هر وقت از آن فیلم فارغ شدند دوباره پیگیر اجرای طرح‌ها باشند. بنده هم منتظر بازگشت ایشان بودم که خبر دست‌فروشی‌اش را شنیدم.

وی در پاسخ به این سوال که با همه این حرف‌ها چه حمایت‌هایی از طرف دستگاه‌های فرهنگی استان برای اسعدی و اسعدی‌ها می‌تواند انجام شود گفت: منابع مالی دولت محدود است و طبعا امکانی برای استخدام این عزیزان هم از نظر قانونی و هم از نظر بودجه‌ای وجود ندارد.

تنها امکان موجود خریدن آثار این عزیزان در قالب فیلم، کتاب و طرح‌های فرهنگی است که بنده این کار را در قبال آقای اسعدی انجام دادم. اما خودشان به دلیل بازی در یک فیلم موضوع را چند ماه به تعویق انداختند. دیگر چه کاری از دست ما بر می‌آمد که انجام نداده‌ایم؟

انتهای پیام /گرگان آنلاین

ارسال نظر

آخرین اخبار