وزیر تعاون در کردکوی گفت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران کردکوی گفت: دولت تدبیر و امید جامعه سرزنده می خواهد.

دولت تدبیر و امید، جامعه سرزنده می خواهد

به گزارش گلستان24، علی ربیعی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی و ورزشی شهرستان کردکوی در جمع مسئولین این شهرستان گفت: هسته کار آفرینی و توسعه را باید در تمامی شهر های کشور ایجاد نماییم و ماه هم به نوبه خود از این هسته ها حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: دولت تدبیر و امید، جامعه ای سرزنده می خواهد، جامعه ای که با هم آن را بسازیم به نوعی که نشاط و سر زندگی در جامعه بر پایه امید باشد و از یاس و ناامیدی در جامعه پرهیز شود.

ربیعی افزود: پس از انقلاب اسلامی ایران، به دستاورد های زیادی دست یافتیم که این دستاوردها مرهون خون شهدا و آرمان های امام راحل(ره) بوده است.

ساخت 60 مجموعه فرهنگی و ورزشی در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ساخت 60 مجموعه فرهنگی و ورزشی در کشور از سوی این وزارت خانه خبر داد و تصریح کرد: 60 مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگری در سراسر کشور در حال ساخت است که با این همه فعالیت میتوانیم بگوییم پس از وزارت ورزش و جوانان، این وزارت خانه دومین ارگان اجرایی در امر ساخت مجموعه های ورزشی در کشور است.

گفتنی است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صبح امروز دوشنبه 12 مرداد به مدت دو روز میهمان مردم گلستان خواهد بود./ کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار