صادق روشنی:

درسی که از این شهدا می توانیم بگیریم این است که همیشه و همه جا فقط خدا را ببینیم.آن ها نفس خود را پاک کرده بودند و این درسی است که من به شخصه از این شهیدان گرفته ام.

آن ها نفس خود را پاک کرده بودند، این درسی است که من از "شهدا " گرفته ام

صادق روشنی، جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که تفحص شهدا همواره در مناطق جنگی جنوب ادامه دارد می گوید: اگر طرف عراقی ما نیز دراین موضوع کمک کند، روند تفحص سریع تر خواهد بود.

روشنی معتقد است درسی که از این شهدا می توانیم بگیریم این است که همیشه و همه جا فقط خدا را ببینیم. وی می گوید: باید همه کارهامان بر اساس رضای خدا باشد، نه علایق سیاسی و اشخاص.

صداق روشنی شهیدان نفس خود را فراموش کردند

وی ادامه می دهد: در بین شهدا می دیدیم فردی را که همه کارهایش را انجام داده و برای عملیات آماده شده است، پلاکش را دور می اندازد تا اگر شهید شد، روزنامه ها ننویسند در تشیع جنازه فلانی جمعیت کثیری شرکت کرده اند. آن ها نفس خود را پاک کرده بودند و این درسی است که من به شخصه از این شهیدان گرفته ام.

این جانباز شیمیایی با اعتقاد به این که دشمن همواره دنبال تخریب چهره شهداست، می گوید: از ابتدای خلقت هم این گونه بوده است. حتی در زمان پیامبر (ص) نیروهای مومن را تخریب می کردند. هیچ فضایی نیست که به نیروهای مومن، انقلابی و یا چادری ها احترام بگذارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار