اپلیکیشن‘Nighty Night Circus’هم‌اکنون برای iosعرضه‌شده است. پویانمایی‘Nighty Night Circus’دنباله‌ای بر اپلیکیشن موفقی به همین نام است که در سال 2012 عرضه‌شده بود.

اپلیکیشن ‘Nighty Night Circus’ برای ios

انیماتور المانی و نامزد اسکار،هیدی ویتلینگر،اپلیکیشن جدیدی را برای موبایل عرضه کرد. او پیش‌ازاین به خاطر پویانمایی کوتاه "the wheelچرخ"کاندیدای بهترین پویانمایی کوتاه اسکار در سال 2002 شده بود

و او هم‌چنین جوایز بسیاری را برای پویانمایی‌های خود در سال 2004 به دست آورده است. که از آن جمله می‌توان به جوایز انسی و جشنواره بین‌المللی هیروشیما اشاره کرد.

به گزارش گلستان 24 :‌ اپلیکیشن‘Nighty Night Circus’هم‌اکنون برای iosعرضه‌شده است. پویانمایی‘Nighty Night Circus’دنباله‌ای بر اپلیکیشن موفقی به همین نام است که در سال 2012 عرضه‌شده بود. این اپلیکیشن بین والدین بسیار محبوب استو بیش از سه میلیون نسخه از سری اول اینبازی به فروش رسیده بود.

این بازی محیطی جادویی و فانتزی دارد و بااستفاده از پویانمایی‌های زیاد و رنگ‌های متنوع فضای خاصی را برای زمان خواب کودکان فراهم کرده است.

Nighty Night Circus

بازی فضای یک سیرک را برای بچه‌ها به تصویرکشیده است که در آن 8 حیوان سیرک،باخاموش کردن شمع‌ها و چراغ‌ها به رختخواب می‌روند. هریک از این حیوانات حقه‌هایویژه‌ای را به کار می‌برد تا کودکان بخوابند

ارسال نظر

آخرین اخبار