باز هم کم کاری مسئولین فرهنگی!

این روزها سالن های نمایش تئاتر مملو از برنامه رقص و آواز و فحشاست. لامپ ها که خاموش می شود تماشاچیان هم با بازیگران تئاتر همراهی کرده و می رقصند و ...

ترویج رقص و فحشا به اسم تئاتر! +فیلم

به گزارش گلستان24، رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها نسبت به مشکلات فرهنگی موجود در جامعه به مسئولان فرهنگی هشدار داده اند اما آنچه هر روز بیش از گذشته شاهدش هستیم، «ابتذال فرهنگی» و «ترویج فحشا» در جامعه است که متأسفانه در بسیاری از موارد فضای باز و همراهی برخی از مسئولین هم در افزایش این رخنه فرهنگی بی تأثیر نبوده است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی از نظارت جامع وزارت ارشاد بر فیلم ها و نمایش های تئاتر و موسیقی خبر داد و تأکید کرد که وزارت ارشاد تلاش کرده تا بازگشت به فرهنگی اسلامی - ایرانی در آثار خود را نشان دهد و اینطور نیست که امور را رها کند و قطعا بر نحوه اجرای آثار نظارت می کند!

 

 

اما این روزها سالن های نمایش تئاتر مملو از برنامه رقص و آواز و فحشاست. لامپ ها که خاموش می شود تماشاچیان هم با بازیگران تئاتر همراهی کرده و می رقصند و آنچه در محتوای این تئاتر ها دیده می شود ترکیبی از ابتذال و فحشاست!

 

 

نگاهی به فیلم زیر  گوشه ای از ابتذال به اسم تئاتر را  نشان می دهد. شما خود قضاوت کنید که آیا به راستی نظارتی بر محتوای تئاتر هایی که امروز خانواده ها ایرانی تماشا می کنند صورت می گیرد؟!

 

 

 

دانلود

 

/شهدای ایران

 

ارسال نظر

آخرین اخبار