داریم پیر می شویم !!!

خطر همه جانبه کاهش جمعیت مدام کشورمان را تهدید می کند اما ما خیلی سرمان گرم است و وقت نداریم ...

زندگی با حیوان خانگی ...!!

این روزها دور و برمان زیاد می شنویم که ایران ما دارد پیر می شود و کاهش جمعیت این سرزمین اخطار بزرگی شده برای مملکت و اگر دیر بجنبیم تا سالهای آتی همه پیر و سالمند شده ایم و چه خطرها که تهدید کننده اند در این پیری و سالمندی آینده و کاهش جمعیت این مرز و بوم ...

02

به گزارش گلستان 24 : اکثر دختران و پسران جوان ، این روزها به هزار دلیل و بهانه محکمه پسندشان از ازدواج و تشکیل خانواده فراری اند !

چشم و دلشان دنبال زندگی های سبک جدید است .

03

زندگی هایی که ساعت ها دلبری هایش را در رسانه های مختلف مشاهده می کنند ...

عشق تنهایی شده اند و دوست دارند به سبک جدید یک خانه مجردی داشته باشند و کلی دوست های فابریک مختلط ! آزاد باشند و راحت ! کسی کاری به کارشان نداشته باشد و سرشان گرم ِلاین و واتس و وایبر و ...

01

حوصله جنسیت شان را ندارند ، دوست دارند مثل جنس مخالفشان رفتار و زندگی کنند ...!!

این وسط ها ، لابلای سبک جدید زندگی های امروزی شان و با وجود همه کم حوصلگی ها ، اما مادر و پدرهای دلسوز و خوبی شده اند بدون اینکه حتی ازدواجی کنند و خانواده ای تشکیل داده باشند !!

0.140624001318613707_jazzaab_ir

فضای مجازی پر هست از عکس های سلفی با شرکای زندگی هاشان ...!! سگ ، گربه ، سوسمار و... !! ( خدا را شکر که حداقل پای اژدها و دایناسور و ... به این زندگی ها باز نشده !! )

26

چنان از مراقبت ها و مواظبت ها و مهربانی هاشان با شرکای زندگی شان می گویند که آدمی دهانش وا می ماند و به فکر غوطه ور می شود و تصور می کند برای این مادر و پدرها که تا چند سال آینده که پیر می شوند ، لابد سگ . گربه و سوسمارشان عصای دستشان می شود ...!!

 

خب خیلی شنیده ایم که سگ حیوان باوفایی است و مطمئناً وقتی یاد مادری های صاحبش بیفتد ، بعدترها سری به سرای سالمندان می زند و حتما به دیدن صاحب ( مادرش ) می رود که همیشه عکس های سلفی با او می انداخته و در فضای مجازی منتشر می کرده و پزش را می داده !!!

یا شاید هم بعدترها که مرگ سراغ صاحب ( مادرش ) رفت سری به مزارش بزند و یقینا فاتحه ای نثار روح اش نماید ..!!

36

مادر و پدرهای جوانی که ساعت ها به فکر سر و وضع حیوان خانگی شان هستند ، غذای مخصوص اش را می خرند ، لباس های خوب و شیک تن شان می کنند ، به فکر تفریح و سرگرمی شان هستند ...!!

تا چند سال آینده ایران اسلامی پر است از حیوان های خانگی که خوب مراقبت شده اند و بزرگ ...!!!

و جوان هایی که به پای مادر و پدری کردن برای حیوان خانگی شان پیر شده اند ...

و ایرانی که پیر می شود و قدمت و تاریخ غیور مردمانش در میان سبک های جدید این زندگی ها ، گم و گور ...!!

25476999_16457954edaab

ارسال نظر

آخرین اخبار