مدیرعامل فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان:

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: در تلاش هستیم تا خانه‌های فرهنگ را در بیشتر محله‌های شهر گرگان گسترش دهیم.

خانه‌های فرهنگ در سطح شهر گرگان افزایش می‌یابد

 به گزارش گلستان 24، مهدی خسروی در مراسم اختتامیه برنامه‌های پاسداشت روز گرگان اظهار داشت: هم‌اکنون 11 خانه فرهنگ در مناطق مختلف شهر گرگان در حال فعالیت است و شهرداری گرگان از این راه تلاش دارد علاوه بر ارائه خدمات و آموزش‌های مختلف به خانواده‌ها، از این راه به خانه‌های مردم راه یابد.

وی افزود: شهرداری گرگان علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی و فضای سبز برای رفاه حال مردم در سطح شهر، در اجرای طرح‌های فرهنگی و غیره نیز با احداث خانه‌های فرهنگ در سطح شهر برنامه‌ریزی می‌کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان با اشاره به آموزش‌های ارائه شده در این مراکز به اعضای خانواده‌ها تصریح کرد: تلاش داریم این خانه‌ها در مناطق مختلف شهر گرگان افزایش یابد تا همه مردم به آن دسترسی داشته باشند.

خسروی گفت: برنامه‌های فرهنگی در دراز مدت موثر است و هم‌اکنون چشم‌انداز و افق سازمان در بخش فرهنگی ترسیم شده و  بازخورد برنامه‌های سازمان نیز تا حدودی در جامعه ملموس است.

وی افزود: به‌مناسبت روز گرگان نمایشگاه صنایع دستی گرگان، صنایع دستی اقوام و غرفه‎های هنری مانند سیاه قلم، خوشنویسی، کاریکاتور، غرفه‎های سلامت، ورزش، کسب و پیشه قدیم گرگان، عطاری و طب سنتی در پارک‎شهر گرگان برپا شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: امسال به مناسبت روز گرگان برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری از 15 تا 20 شهریور برگزار شد.

خسروی تصریح کرد: در این یک هفته زمان برگزاری این نمایشگاه برنامه‌های مختلف ورزشی مانند بازی‌های بومی و محلی و سنتی گرگان نیز به همراه موسیقی‌های سنتی ارائه شد.

در مراسم اختتامیه برنامه‌های پاسداشت روز گرگان، موسیقی سنتی و ورزش های باستانی و سنتی اجرا شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار