وقتی چادرش را سرش می کرد که از خانه بیرون برود همه نگاه ها سمت او بود. هر کس با نگاهش او را متهم می کرد. کم کم نطق همه باز شد.

جهادی سخت برای خانم ها(2)

به گزارش گلستان 24، وقتی چادرش را سرش می کرد که از خانه بیرون برود همه نگاه ها سمت او بود. هر کس با نگاهش او را متهم می کرد. کم کم نطق همه باز شد. هر کس به یک زبانی اعتراض می کرد. یک می گفت این امل بازی ها را از کجا یادگرفته ای؟ یکی می گفت دلت پاک باشد کافیست نیازی به این همه حساسیت نیست؟ دیگری می گفت چرا مشکی پوشیده ای دلمان گرفت؟ صدایی نگران شوهر کردنش بود! آخر فکر می کردند اگر چادر بگذارد و نامحرم نتواند زیبایی هایش را ببیند فکر می کند او زیبایی ندارد که اینطور خود را پوشیده است!

حجاب5

حجاب4

حجاب3

حجاب2

حجاب1

تازه همه اینها که تمام شد می رود دانشگاه و موج جدید نیش و کنایه ها را باید تحمل کند. دوستانی که فکرش را قدیمی و خودش را افراطی و متحجر می خوانند.

اما زیباترین لحظه برای او وقتی ست که در خیابان و در میان تعداد زیادی چشم در حال عبور است. به خود افتخار می کند که هیچ چشمی به دنبال او نیست، چون با وقار است. چون زیبایی اش را در ویترین دلش گذاشته نه در ظاهرش.

دست دادن زن و مرد به واسطه ارتباط الکتریکى که میان آن دو حاصل مى‏شود و اشعه مغناطیسى که از بدن هر دو خارج مى‏شود و در بدن دیگرى داخل مى‏گردد، عفت آن دو را متزلزل مى‏کند و از قله عفت و قعر دره فحشا نزدیکشان مى‏کند. مرد نجیب و زن عفیف کسانى هستند که جز همسر خود دیگرى را دوست نداشته باشند. زن باید شوهرش را بهترین فرد و زیباترین مرد و محترم‏ترین کس بداند. مرد نیز باید زنش را نمونه جمال و زیبایى و آراستگى و پیراستگى بشمارد.

خطراتى که از ناحیه مرد متوجه زن است یک صدم خطراتى که از ناحیه زن متوجه مرد است نیست، لذا استقامت زن در عفت و پاک‏دامنى در برابر مرد، به مراتب سخت‏تر از استقامت مرد در عفت و پاک‏دامنى است. نگاه‏دارى گنج کار آسانى نیست. هر کس گنج گران‏بهایى دارد، در حفظ آن و نگاه‏دارى آن اگر کوشا نباشد طمع‏کاران از کفش مى‏ربایند. عفت زن بزرگ‏ترین و گران‏ترین گنج‏هاست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار