جواز خوانندگی همای؛

به راستی شهدای غواص چقدر مظلوم و گمنام هستند که این روزها هر کسی برای موجه ساختن خود از دیوار کوتاه آنها بالا می رود و یا فی المثل با دست کشیدن بر سر فرزندان شهدای هسته ای تلاش می کنند تا اولین مجوزهای خود را اخذ کنند.

مجوز خوانندگی با ابراز ارادت به شهدا!

 به گزارش گلستان 24، یکی از خوانندگانی که چند سالی در آمریکا زندگی کرده و تاکنون اجرای ترانه های متعددی که سرشار از توهین به اسلام و مقدسات دینی بوده است را در کارنامه کاری خود داشته است؛ وارد ایران شده و با سوء استفاده از خبر تفحص شهدای غواص ترانه ای را تقدیم به شهدا کرد تا بتواند مجوز ساخت آلبومش را در ایران بگیرد.

جواز خوانندگی همای

بنا بر این گزارش این خواننده هتاک به گفته دیگر اهالی موسیقی همواره دو کوزه در زیر دست خود قرار می دهد، به نشانه علاقه به می و شراب و بر روی این کوزه ها که با کوزه های ساز زنی موسیقی متفاوت است می کوبد و در ترانه هایش بارها بهشت و دوزخ و باورهای دینی اسلام را به سخره گرفته است.

وی بعد از رسانه ای شدن حکایت تفحص 175 شهید غواص که احساسات همه مردم و هنرمندان کشور را در ارادت به این شهدا در شبکه های اجتماعی نمایان کرد؛ به استفاده از جو حاکم در کشور پرداخته و با بازی گرفتن احساسات مردم شهید پرور توانسته است چهره ای موجه و دروغین از خود نمایش داد.

این خواننده که قرار بود دو روز در تالار وزارت کشور اجرا داشته باشد به دلیل سابقه بسیار بدش در خوانندگی مجوزش لغو گردید.

اما این روزها خبر انتشار آلبوم این خواننده که برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است همه را شوکه کرده است./ شهدای ایران

ارسال نظر

آخرین اخبار