ابوالفضل محمودزاده درباره فیلم محمد رسول الله:

بعد از نامه حضرت آقا به جوانان آمریکایی و اروپایی و دعوت آنها به اسلام ناب محمدی، نیاز به کارهای تبلیغی رسانه ای دقیقی همچون فیلم محمد رسول الله آقای مجیدی داشتیم.

بعد از نامه آقا به جوانان اروپایی، به چنین کارهایی نیاز داریم / نذر کردم برای چند نفر بلیط این فیلم را بخرم

ابوالفضل محمودزاده، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره فیلم محمد رسول الله می گوید: این فیلم یکی از بهترین فیلم ها از جهت محتوایی و ظاهری بود که در رسانه های داخلی دیده ام . از جمله سندهای روایی و اعتقادی صحیح و اصولی که با دقت و ظرافت خاصی کار شده بود. همچنین می توان گفت که فیلم از لحاظ تصویر برداری و صداگذاری از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. بحدی که بعضی از تصاویر و صحنه های فیلم کاملا در خاطر انسان ماندگار می شود .

وی در ادامه می گوید: از اولین روز اکران تا الان چند بار این فیلم را از جهات خاص و با دقت تماشا کردم و هر بار برایم جذابیت همان دفعه اول را داشت. با اینکه مدت فیلم نسبت به فیلم های دیگر سینما نسبتا زیاد است هر مرتبه شاهد این بودم که مردم کاملا محو فیلم بوده و با توجه کامل به فیلم نگاه می کردند .

این فعال فرهنگی با اشاره به این که با کمی دقت به پیرامون خود خواهیم یافت که پای رسانه های دنیا حتی به خصوصی ترین قسمت های زندگی ما باز شده است، می گوید: بهترین شیوه ی تبلیغی که در آن طرف مقابل با دیدنش احساس تغییر ناگهانی نخواهد کرد و می شود بدون تحریک احساسات به اعتقادات و فرهنگ و آداب و رسوم مخاطب نفوذ کرد مسئله رسانه است .

ابوالفضل محمود زاده محمدرسول الله نذر

محمودزاده با اعتقاد به این که هر مکتب و مجموعه ای برای تکامل و پیشرفت آرمان ها و رسیدن به اهدافش برای خود وسایل رسانه ای خاصی در نظر می گیرد، می گوید: می بینیم که در زمان پیامبر و اهل بیت مطهرشان منبرهای وعظ و خطابه برای مجالس و پیک ها و سفرای اسلامی برای سایر نقاط دنیا ارسال می شد و هر کدام با شیوه های خاص خود پیام اسلام و رستگاری را به مردم می رساندند . وی تاکید می کند است به ویژه امروز که به تعبیر آقاجانمان در پیچ تند تاریخی هستیم باید به این مسئله توجه خاصی بنماییم .

فعال فرهنگی شهرستان گرگان در ادامه می گوید: بعد از نامه حضرت آقا به جوانان آمریکایی و اروپایی و دعوت آنها به اسلام ناب محمدی و راهنمایی آن ها به مرجع بدون تحریف همچون قرآن و اهل بیت، نیاز به کارهای تبلیغی رسانه ای دقیقی همچون فیلم محمد رسول الله آقای مجیدی داشتیم و خواهیم داشت .

وی عنوان می کند که انتشار این فیلم در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی و استقبال شدید مردم از آن حاکی از آن است که این "دیتا بمب فرهنگی" نتیجه ی خوبی را با هدف جذب حداکثری امت ها و ملت ها در بر خواهد داشت .

محمودزاده با اشاره به مخالفت های برخی کشور ها با نمایش این فیلم می گوید: این فیلم شریف تاکید ویژه ای بر نورانیت پیامبر و اهلبیت و نسل شریفشان دارد و شیطان و اولیائش با این حقیقت الهی که متصل به قلوب انسان های پاک است و باعث تحریک فطرت الهی بشر است مخالفند .

ابوالفضل محمود زاده محمدرسول الله نذر

وی ادامه می دهد: با ظهور اسلام عده ای از کفار یهود بدلیل اینکه احساس می کردند اسلام بضرر دنیای آن هاست سعی در از بین بردن آن داشتند و دارند و خواهند داشت و به تعبیر قرآن شریف می خواهند نور خدا را با باد دهانشان خاموش کنند درحالیکه نور الهی خاموش شدنی نیست و خداوند متعال وعده داده است که عاقبت عالم هستی با متقین است ، اگر چه حتی شاید بعلت زیاد بودن لشکرشان و سعی و تلاش شبانه روزی در ظاهر اندکی به اهداف شومشان برسند ولی تاریخ این را گواهی می دهد که بسیار گروه های اندک و باتقوا و ارزشی بوده اند که بر لشکریان طاغوت و شیاطین غالب شده اند .

این فعال فرهنگی تاکید می کند که امروز مهمتر از دوست داشتن جبهه اسلام ، یاری رساندن و انتشار معارف این جبهه است .

وی می گوید: من بعنوان یک وظیفه برای خودم لازم دانستم که برای کمک به جبهه ی اسلام به نیت پیامبر اعظم نذر کنم و برای تعدادی از دوستانم بلیط سینما تهیه کنم تا آنها را با حقایق نبوی آشنا کنم و به دوستانم این کار با ارزش را سفارش میکنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار