چرا وزارت ارشاد سکوت می کند؟

محمدرضا گلزار به تازگی با انتشار یک قطعه آهنگ در فضای مجازی با همکاری یک "خواننده رپ"، بازگشتی دوباره به دنیای موسیقی داشته است

گلزار به خوانندگی زیرزمینی روی آورد!

به گزارش گلستان24، چند روزی است که محمد رضا گلزار بازیگر سینمای ایران با انجام مصاحبه های مطبوعاتی از انتشار آلبوم جدید موسیقی اش خبر داده است.

بنابراین گزارش؛ گلزار که مدتها از حال و هوای موسیقی خارج شده و عرصه بازیگری را برای خود برگزیده بود، در دولت تدبیر و امید شروع به خواندن کرده است تا او هم همچون دیگران که بازگشت به موسیقی داشته اند از قافله عقب نماند.

گلزار

از نکات قابل توجه اثر جدید محمدرضا گلزار ، خواندن یک "رپر” در آهنگ جدید این بازیگر سینما است، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که همچنان به لحاظ وزارت ارشاد، همکاری خواننده های پاپ با "رپرها” در انتشار آثار مشترک منع قانونی دارد.

در این میان باید گفت: چندی پیش که فریدون آسرایی، خواننده پاپ با انتشار یک اثر مشترک با یک خواننده مطرح موسیقی زیرزمینی (آرمین) این شبهه را در میان اهالی موسیقی بوجود آورد که فعالیت مشترک خواننده های پاپ با خواننده های رپ مجاز است بلافاصله پیروز ارجمند، مدیرکل سابق دفتر موسیقی ارشاد در گفتگو با رسانه های مختلف اعلام کرده بود که این اثر فاقد مجوزهای لازم از دفتر موسیقی ارشاد بوده است و انتشار آن در سایت های موسیقی خلاف قانون بوده است.

محمد رضا گلزار در حالی این آلبوم غیر قانونی را به بازار عرضه می کند که تاکنون وزارت ارشاد در خصوص این اقدام این بازیگر سینما هیچ موضعی نگرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار