نبی اله آخوندی، در مصاحبه با گلستان24؛

آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، نسبت به گذشته بیشتر شده است. بنابراین حق دارند بعد از سی و شش سال "مرگ بر آمریکا" را محکمتر از گذشته ادا کنند.

جانبازان، دلیل محکم شعار"مرگ بر آمریکا"

نبی اله آخوندی، فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24،  با اشاره به این که به فرموده امام راحل (ره) ، آمریکا شیطان بزرگ است، می گوید: او هنوز بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب اسلامی به دنبال شگردهای مختلف برای ضربه زدن و ساقط کردن انقلاب ماست.

این فعال فرهنگی با تاکید بر این که در همه مشکلات منطقه، به ویژه مشکلاتی که در خاورمیانه و ایران وجود دارد، اثر انگشت آمریکا مشاهده می شود، می گوید: مردم می بینند که دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، نسبت به گذشته بیشتر شده است. بنابراین حق دارند بعد از سی و شش سال "مرگ بر آمریکا" را محکمتر از گذشته ادا کنند. همچنین مقام معظم رهبری نیز می فرمایند آمریکا هنوز هم شیطان بزرگ و دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

نبی اله آخوندی مرگ بر آمریکا جانبازان

 

آخوندی معتقد است برای این که این ارزش ها در جامعه ما جاری باشد، همه ما به ویژه جوانان باید سیره عملی جانبازان را در زندگی خود پیاده کنیم. وی می گوید: باید پای سخنان آنان نشست و از تجربیات و معنویات آن ها نهایت بهره و استفاده را برد. به ویژه تجربه و سیره ولایت مداری جانبازان عزیز. همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دلیل دیگری که مردم باید همچنان مرگ بر آمریکا بگویند و همچنان با استکبار ستیزی خودشان نظام را بیمه کنند همین  آیینه تمام نمای جانبازان هستند که نشانه خباثت آمریکا علیه ملت شریف ایران اسلامی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار