به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو، مرکز آموزش علمی کاربردی گنبدکاووس2 مراسم بزرگداشت این روز را در سالن اجتماعات این مرکز در ساعت 14:00 برگزار نمود.

مراسم بزرگداشت روز دانشجو در گنبد + تصاویر

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی شروع شد و سپس دکتر رحیم زاده ریاست مرکز پس از تبریک این روز به دانشجویان صحبت های خود را در خصوص حوادث 16 آذر سال ۱۳۳۲ شروع کرد و به نقش مؤثر دانشجویان برای مقابله با استکبار ، روحیه مقاومت و ایثار ، عدالتخواهی و آزاد اندیشی اشاره نمود.

به گزارش گلستان 24، در ادامه دکتر رحیم زاده ضمن معرفی سایت های فعال مرکز، گزارشی از برنامه های پژوهشی ، علمی ، فرهنگی و تفریحی در حال اجرا را به دانشجویان ارائه کرد.

سپس کلیپی از فعالیت های مرکز آموزش علمی-کاربردی گنبدکاووس2 از بدو تأسیس تا کنون برای دانشجویان حاضر در جلسه پخش شد که با استقبال دانشجویان همراه بود.

در ادامه برنامه دکتر رحیم زاده به منظور ارج نهادن به خواسته های دانشجویان در جایگاه حاضر شد و به سوالات دانشجویان پاسخ گفت و در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای همه ی جویندگان دانش، از دانشجویان خواست تا در همایش ها و برنامه های مرکز حضوری فعال و پرشور داشته باشند.

Daneshjoo2

Daneshjoo3

Daneshjoo4

Daneshjoo6

Daneshjoo5

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار