علی متکی، مسئول برگزاری مراسم یادواره شهدای ایرانمهر:

یکی از اهداف ما این است که دیگر محله ها تشویق شوند و برای شهدای محله خود یادواره شهدا بگیرد. قطعا همانگونه که حضرت آقا فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا در این زمان کمتر از شهادت نیست

مراسم یادواره شهدا باید در تمام محله های شهر برگزار شود

علی متکی، مسئول برگزاری مراسم یادواره شهدای خیابان طالقانی جنوبی گرگان (ایرانمهر)، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره این مراسم می گوید: با توجه به این که خیابان ایرانمهر یکی از محله های بزرگ شهرستان گرگان است، 72 شهید از این محله شناسایی شدند که از این محل به جبهه اعزام شده و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به این که چهارده سال متوالی است که این مراسم در این محله برگزار می شود، ادامه می دهد: امسال نیز با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، با توجه به موقعیت حساس در منطقه ، موضوعاتی مثل داعش و پیام رهبری درباره آمریکا و همچنین برای نگه داشتن یاد شهدا که همواره یکی از دغدغه های حضرت آقا بوده است، این مراسم طبق سنوات گذشته انجام می شود.

روز گذشته نقاشی کودکان با موضوع شهید و شهادت، با هدف ترویج این فرهنگ، برگزار شد. در مراسم امشب هم سخنرانی، مداحی و برنامه های جدیدی انجام می شود.

علی متکی یادواره شهدای ایرانمهر

عی متکی، یکی دیگر از برنامه های  این گروه را تقدیر از خانواده های شهدا نام برده و در توضیح آن می گوید: چند ماه مانده به تاریخ برگزاری یادواره، از خانواده های شهدا سرکشی شده و از بیماران این خانواده ها عیادت می شود. همچنین برای تک تک این خانواده ها دعوتنامه می بریم و از آنان برای شرکت در مراسم دعوت می کنیم.

وی درباره حمایت مسئولین از این مراسم می گوید: ما انتظار داریم مسئولین دست ما را بگیرند. مهمترین بخش این یادواره تامین هزینه های آن است. این موضوع دغدغه خیلی از بچه های گروه است.

علی متکی یادواره شهدای ایرانمهر

متکی با مهم بر شمردن موضوع تبلیغات برای این مراسم عنوان می کند: شهرداری می تواند همکاری لازم را برای تبلیغات شهری با ما داشته باشد و صدا و سیما نیز در این زمینه می تواند به ما کمک کند تا بتوانیم به خوبی تبلیغات کنیم و برای نصب بنر و تبلیغات دغدغه نداشته باشیم.

مسئول برگزاری مراسم یادواره شهدا با بیان این که یکی از اهداف ما این است که دیگر محله ها تشویق شوند و برای شهدای محله خود یادواره شهدا بگیرد، می گوید: قطعا همانگونه که حضرت آقا فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا در این زمان کمتر از شهادت نیست.

ارسال نظر

آخرین اخبار