حسن گنجی، درمصاحبه با گلستان24؛

بزرگترین نفوذی که دشمن ممکن است انجام دهد این است که اقتصاد مقاومتی کشور را با وابسته کردن اقتصاد به صنعت های وارداتی، تضعیف کند.

نفوذ دشمن به اقتصاد کشور، بزرگترین ضربه است / در 13 آبان مرکز نفوذ دشمن بسته شد

حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) و ایام اسارت اهل بیت امام حسین (ع) گفت: موضوعی که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره فرمودند و خطری که بسیار جدی است و دلسوزان نظام و انقلاب را نگران کرده است، بحث نفوذ بیگانگان به ویژه آمریکا در کشور است.

وی افزود: در 13 آبان یک اقدام اساسی انجام شد. مرکز نفوذ، جاسوسی و کانون براندازی انقلاب، توسط دانش جویان با بصیرت ایرانی تسخیر شد و امام (ره) آن را به عنوان انقلاب دوم و مهمتر از انقلاب سال 57 دانستند.

حجت الاسلام گنجی معتقد است: جریان لانه جاسوسی آمریکا نشان می دهد که  آمریکا در قالب روابط به ظاهر دیپلماسی به دنبال نفوذ، استحاله انقلاب و نظام، یارگیری برای اجرای اهدافش به وسیله برخی از وادادگان سیاسی و عواملش در داخل کشور است.

 

حسن گنجی 13 آبان نفوذ دشمن

 

وی با تاکید بر این که برخی عرصه ها امروز در قالب انجام برجام نگران کننده است، گفت: اولین مورد، بحث جاسوسی از طریق گردشگری است. این نگرانی جدی است که گردشگران به بهانه های مختلف از مراکز حساس و مهم کشور ما دیدن کنند. جاسوسی کرده و اطلاعات کسب کنند. باید بپذیریم که گردشگری یکی از راه های نفوذ به کشور است.

گنجی ادامه داد: نکته بعد که بسیار هم مهم است، ورود رسانه ها به بهانه های مختلف به داخل کشور است. این که آن ها به جمع آوری اطلاعات و اخباری بپردازند که در نهایت به ضرر انقلاب و نظام ما باشد.

 مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوا همچنین گفت: امسال با توجه به این که سال انتخابات و سال سرنوشت سازی برای انقلاب اسلامی ما است، دشمن سعی دارد با واسطه، افرادی را تشویق و وارد میدان انتخابات کند که زمینه گرایش به فرهنگ و تفکرات غربی دارند. البته قصد توهین به هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارم، اما یکی از راه های نفوذ دشمن به کشور، رخنه در مجاری قانون گذاری کشور است. البته بصیرت شورای نگهبان و مسئولین ما بالاست. اما مردم دقت کنند افرادی که در ظاهر وضعیت سفیدی دارند اما در تفکرات و منش آنان غربی گرایی و اشرافی گری و گرایش به تفکرات غربی است، وارد میدان قانون گذاری ما نشوند.

 

حسن گنجی 13 آبان نفوذ دشمن

 

حجت الاسلام گنجی یکی دیگر از نگرانی هایی که برای نفوذ بیگانگان به کشور وجود دارد، را هیئت هایی دانست که در زمینه فعالیت های اقتصادی و علمی وارد کشور می شوند. وی افزود: این بسیار نگران کننده است. این جای سوال دارد که چه خبر شده است که تا دیروز تحریم بهترین ابزار برای فشار به ملت ایران بود، اما امروز در راس این هیئت ها کشورهای غربی و اروپایی وارد کشور می شود؟

وی ادامه داد: این جای نگرانی دارد که بیگانگان با نفوذ به مصادر و مبانی اقتصادی ، اقتصاد مقاومتی ما را تضعیف کنند. بزرگترین نفوذی که دشمن ممکن است انجام دهد این است که اقتصاد مقاومتی کشور را با وابسته کردن اقتصاد به صنعت های وارداتی، تضعیف کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن گنجی، یکی از خوشحالی هایی که آمریکا و اسرائیل دارد را این موضوع دانست که در قالب مراوده های اقتصادی، به اقتصاد مقاومتی که تاکید آقاست و اخیرأ فرمودند من از این وضعیت خوشنود نیستم، نفوذ پیدا کنند و آن را از مسیر آن خارج کنند. وی تاکید می کند: این موضوع بزرگترین ضربه ای است که می تواند به کشور وارد شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار