شیخ حسین انزائی، در مصاحبه با گلستان24؛

« یهود و نصارا هرگز از تو راضی نمی شوند مگر آن که از آن ها پیروی کنی»

راه جلوگیری از نفوذ، تقویت روحیه انقلابی است/با مرگ بر آمریکا به وی بفهمانیم که راه نفوذی برای تو نیست

شیخ حسین انزائی، کارشناس و فعال فرهنگی استان، در مصاحبه با گلستان 24، معتقد است: آمریکا ها برای ارتباط با یک کشور، اول باید نماد های اقتصادی خود را به آن کشور ها صادر کنند. هدف آن ها این است که پرچمشان در آن کشور بالا رفته باشد.

وی گفت: آمریکا از سه راه به دیگر کشور ها نفوذ می کند، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی. مهمترین، تاثیر گذارترین و عمیق ترین نفوذ، نفوذ فرهنگی است. چراکه فرهنگ، جایی برای فکر و زیر بنای جامعه است.

انزائی با اشاره به این که "آمریکا بعد از تسخیر لانه جاسوسی از هیچ کاری برای نفوذ در ایران غافل نشد،خواه نفوذ نظامی، یا فرهنگی و اقتصادی،"ادامه داد: حمله نظامی او به ایران در طبس، درست بعد از تسخیر لانه جاسوسی اش در ایران که با شکست مواجه شد. حمله نظامی توسط غلام حلقه به گوش خود صدام، که حتی در آن جنگ 8 ساله، خودش نیز مستقیما  وارد جنگ شد و سکو های نفتی ایران را مورد اصابت موشک های خودش قرار داد.

 

حسین انزائی

 

وی درباره دیگر اقدامات آمریکا برای نفوذ به ایران گفت: کمک های مالی، تسلیهاتی به صدام برای حمله به ایران، تجهیز و هماهنگی برای حضور عناصر خرابکار در ایران از جمله منافقین و گروهک های تروریستی وهابی در شرق کشور و کومله و دموکرات در غرب کشور، حمایت ازگروه های سلطنت طلب و خرابکار از جمله تندر، که آن فاجعه را در حسینیه شیراز به بار آوردند. ورود مکرر پهباد های جاسوسی به مرز های ایران، ترور دانشمندان هسته ای، و 220 هزار شهیدی که به نیابت از وی در ایران به شهادت رسیدند، همه از جمله جنایاتی بود که آمریکا برای نفوذ در ایران در این سال ها انجام داد.

فعال فرهنگی شهرستان گرگان همچنین درباره اقدامات آمریکا برای نفوذ فرهنگی در ایران گفت: حمایت از سایت ها و شبکه ها با هدف براندازی نظام و ایجاد سنارویو برای کودتای مخملی در ایران در سال 88، شوک فرهنگی در دانشگاه ها و ایجاد فتنه در سال 78، دستگیری دانشمندان علمی ما در کشور آمریکا، تحریم های مختلف برای دانشمندان، محدودیت ایجاد کردن به هر ترفندی برای دانشمندان ما و در نفوذاقتصادی نیز، تحریم های مختلف و مستمر، استمرار اموال بلوکه شده ایران، حمایت از دزدان بیت المال ، تنها ذره ای از جنایات و نفوذ هایی است که بعد از تسخیر لانه جاسوسی بدست آمریکا در ایران انجام شده است.

 

حسین انزائی

 

حسین انزائی هدف آمریکا از نفوذ را، نفوذ بر ذهن و قلب عموم مردم و نخبگان و همراه ساختن آن ها برای ایالات متهده دانست و افزود: وظیفه ما این است که راه های مستقیم و غیر مستقیم نفوذ وی را ببندیم . بهترین راه جلوگیری از نفوذ ، تقویت روحیه انقلابی و الگو قرار دادن افرادی همچون رجایی و با هنر است. چرا که هرچه روحیه انقلابی ضعیف تر باشد راه نفوذ بازتر است.

وی گفت: خواهشی که من از همه اقشار مردم ایران دارم این است که بعد از قضیه برجام و هدفی که آمریکا از نفوذ دارد، حضور پر شور و تنگاتنگی در یوم الله 13 آبان داشته باشند و با فریاد مرگ بر آمریکا به وی بفهمانند که هیچ راه نفوذی  برای تو در کشور ما نیست. چرا که کشوری که ولی فقیه دارد و مردم تابع محض ولی فقیه هستند، هرگز ذلت را نمیپذیرد. هر کس در این امر سستی کند، به فرموده امام (ره) زیر پا له می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار