مدیر پردیس سینمایی کاپری گرگان گفت: فیلم های شاهزاده روم و جامه دران در برنامه اکران این مجموعه سینمایی و فرهنگی قرار گرفت.

سفر « شاهزاده روم» به استان گلستان+عکس

به گزارش گلستان24، به نقل از پردیس سینمایی کاپری، محمد مهدی صفایی با اعلام این خبر افزود: تا بهمن ماه و هنگام برگزاری جشنواره فیلم فجر، تعداد زیادی از فیلم ها در سراسر کشور اکران می شود و ما نیز تلاش می کنیم فیلم های مختلف را بر اساس سلیقه های متفاوت مخاطبانمان اکران کنیم.

شاهزاده روم

وی تصریح کرد: «جامه دران» که در سانس های ۱۷ و ۲۱ اکران می شود، فیلمی به کارگردانی حمیدرضا قطبی با بازی مهتاب کرامتی، باران کوثری،‌ مصطفی زمانی،‌ پگاه آهنگرانی و افسر اسدی یک داستان سه اپیزودی درباره زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند.

صفایی گفت: انیمیشن «شاهزاده روم» فیلم دیگری است که در تک سانس ۱۸:۱۵ اکران می شود و فیلم قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله شمعون از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد می کند.

وی با اعلام آمادگی اکران شاهزاده روم ویژه مدارس ابراز امیدواری کرد این انیمیشن که برای کودکان و نوجوانان است با استقبال خانواده ها روبرو شود.

به گفته صفایی، فیلم «پدر آن دیگری» به کارگردانی حسین یاری، هنگامه قاضیانی، شمسی فضل اللهی، ثریا قاسمی، اکبر عبدی و… فیلم دیگر اجتماعی و خانوادگی است که در سانس های ۱۵:۱۵ و ۲۱:۱۵ اکران می شود.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار