به گزارش گلستان24؛

ثبت نام ترم بهمن ماه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز گلستان آغاز شد. این حوزه از میان جوانان علاقه مند و فارغ التحصیلان در تمام مقاطع تحصیلی و کلیه رشته های دانشگاهی ثبت نام به عمل می آورد.

آغاز ثبت نام ترم بهمن حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز گلستان

به گزارش گلستان24، ثبت نام ترم بهمن ماه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز گلستان آغاز شد. این حوزه از میان جوانان علاقه مند و فارغ التحصیلان در تمام مقاطع  تحصیلی و کلیه رشته های دانشگاهی ثبت نام به عمل می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد محمدزاده، رئیس حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان گلستان، گفت: یکی از مسائل مطرح شده طبق فرمایشات حضرت آقا این است که معارف دینی و علوم انسانی را در راستای دانشگاه اسلامی که آن هم یکی از مطالبات جدی حضرت آقا است، در یک قالب جدید و در شیوه نوین و قالب نو ارائه کنیم و  این قالب و شیوه نو همان حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان است.

 

1111111111111111111111111111

 

وی همچنین مزایای این دوره را آشنایی دقیق و عمیق با دوره معارف اسلامی(کلام-فقه-تفسیر-جریان شناسی...)، برگزاری منظم دروس اخلاق و حلقه های معرفتی، برگزاری کارگاه های فوق برنامه(تبلیغ-رسانه و...) و تطبیق سازی دروس عمومی دانشگاه با دروسی که در حوزه گذرانده می شود و حذف آن ها از چارت درسی دانست.

اهم دروس برای دانشجویان این ترم، آشنایی با فلسفه و خداشناسی  و امام شناسی ، ولایت فقیه ، احکام ، تاریخ اسلام ، جریان شناسی فرهنگی ، تفکر قرآن کریم  و برگزاری جلسات هفتگی اخلاق است.

 

حوزه علوم انسانی دانشگاهیان گلستان

 

دانشجویان علاقه مند می توانند تا پایان آذر ماه برای ثبت نام و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان www.hodat.ir  مراجعه و یا با تلفن های  09388476865  و  32229082  تماس بگیرند.

ارسال نظر

آخرین اخبار