همسر شهید اهل سنت مدافع حرم:

همسر شهید مدافع اسلام و مبارزه با گروه های تکفیری گفت: پسر نوجوانم هادی را در دفاع از اسلام و مبارزه با گروههای تکفیری و صهیونیستی به سوریه اعزام می کنم.

پسر نوجوانم را در دفاع از اسلام و مبارزه با گروههای صهیونیستی به سوریه اعزام می کنم

از چند سال پیش گروه های تروریستی با حمایت مستقیم کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی بعضی از کشورهای منطقه نظیر ترکیه، عربستان و قطر در کشورهای سوریه و عراق شروع به قتل، غارت، ویرانی و بدترین اعمال ضد انسانی کردند، تروریست های چند ملیتی که فقط و فقط جهت بدنامی اسلام در نزد جهانیان به میدان آمده بودند.

 به گزارش گلستان24، نیروهای مستشاری ایران بعد از احساس خطر از این جبهه تروریستی، تکفیری و صهیونیستی به مشاوره نیروهای مردمی سوریه پرداختند.

 شهید نظر محمد بامری

از استان سیستان و بلوچستان هم بسیجیان به صورت مردمی و داوطلبانه جهت ماموریت مستشاری و مقابله با جریانهای تکفیری و صهیونیستی به این کشور مسلمان رفته اند.

در جریان یکی از عملیاتها بر ضد عناصر داعش ۷ نفر از این بسیجیان بلوچ مدافع اسلام در سوریه به شهادت رسیدند.

همسر شهید: پسر نوجوانم را هم جهت دفاع از اسلام و مبارزه با گروه های صهیونیستی به سوریه اعزام می کنم

خانواده شهید نظر محمد بامری در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس از نحوه اعزام این مدافع اسلام گفتند: زهرا بامری همسر شهید گفت: همسرم از زمانی که جنایات داعش را در سوریه و عراق می دید می گفت من هم می خواهم برای دفاع از مسلمانان به سوریه بروم و از اسلام در برابر گروه های تکفیری دفاع کنم، گرچه در زمان دفاع مقدس من ۲، ۳ساله بوده ام و نتوانسته به جبهه های حق علیه باطل بروم ولی حالا که می توانم بروم و در دفاع از اسلام به شهادت برسم.

وی افزود: همسرم زمانی که تشییع شهدای گمنام را می دید با بغض می گفت من هم دوست دارم شهید شوم و مثل همین شهدای گمنام تشییع جنازه ام کنند.

همسر این شهید مدافع اسلام نب محمدی ادامه داد: شهید به همه سپرده بود که اگر جهت مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی اعزام شدند او را هم با خود ببرند، دوماه پیش بود که خانه آمد و به من گفت بالاخره به آرزویم رسیدم، من به سوریه می روم و با گروه صهیونیستی داعش میجنگم، به ما هم گفت اگر من شهید شدم مبادا گریه کنید، که دشمنان از گریه شما سوء استفاده کنند.

زهرا بامری توضیح داد: همسرم مقلد مقام معظم رهبری بود و در دفاع از اسلام به شهادت رسیده است، او  می گفت اگر امثال من به دفاع از اسلام و حرم حضرت زینب (س) نروند چه کسی پس برود.

همسر شهید نظر محمد بامری تشریح کرد: خوشحالم که  همسرم در دفاع از اسلام شهید شده است، به کوری چشم دشمنان اسلام می گویم و بدانند که من تنها پسر ۱۶ ساله ام هادی را در دفاع از اسلام و مبارزه با گروه های تکفیری و صهیونیستی به سوریه اعزام می کنم تا او هم مانند پدرش در راه اسلام به شهادت برسد.

مادر شهید: خوشحالم که فرزندم در راه خدا به شهادت رسیده است

مه بی بی بامری مادر این شهید مدافع اسلام به خبرنگار ما گفت: چند سال پیش و در دوران دفاع مقدس که صدام بعثی به کشور اسلامی ما حمله کرد جوانانی از سراسر ایران به دفاع از کشور اسلامی مان به دفاع رفتند، آن زمان پسرم نظر تنها ۳ سال داشت، ولی الان که این گروه های تروریستی و تکفیری به حرم حضرت زینب (س) حمله کرده و مسلمانان را به قتل می رساندند پسرم را در دفاع از اسلام فرستادم.

وی افزود: من هیچ ناراحتی ندارم که فرزندم شهید شده، چه چیزی بهتر از شهادت در راه خدا، من ۵ فرزند پسر دارم آنها را هم در دفاع از اسلام اعزام میکنم تا در این راه به شهادت برسند.

مادر شهید مبارزه با جریانهای صهیونیستی ادامه داد: همه در روز مرگ عزیزان خود ناراحت هستند ولی من آن روز خوشحال بودم که فرزندم در راه خدا به شهادت رسیده است، به عنوان یک مادر شهید به همه مادران می گویم که فرزندان خود را در دفاع از اسلام و مبارزه با جریانهای تروریستی و تکفیری اعزام کنید.

فرزندان شهید: من راه پدرم را ادامه بدهم/ پدرم برای دفاع از اسلام به سوریه رفت/ پدرم قرار بود برایم یک چادر نماز بیاورد

فرزندان این شهید مدافع اسلام به خبرنگار ما از پدر شان می گویند:

هادی ۱۶ ساله و اولین فرزند شهید است، اومی گوید: دلم برای پدرم تنگ شده ولی باعث افتخار و سربلندی من است که پدرم در راه خدا به شهادت رسیده است، چه افتخاری از این بالاتر که فرزند شهید باشی، به پدرم سر مزارش قول داده ام که من هم راه او را ادامه بدهم و به مبارزه با گروه های تروریستی ضد اسلام در سوریه بروم.

زینب فرزند دوم شهید نظر محمد بامری گفت: پدرم در حالی که می توانست در کنار ما باشد ولی برای دفاع از اسلام به سوریه رفت تا با گروه های ضد اسلام مقابله کند و در همین راه هم به شهادت رسید.

ام البنین دختر ۶ ساله شهید از سوغاتی که قرار بود پدرش از سوریه و در حرم حضرت زینب (س) متبرک و برای او بیاورد گفت: پدرم به من قول داد که با خودش برایم یک چادر نماز بیاورد، من می دونم که پدرم به جنگ داعش رفته و اونجا به شهادت رسیده بود.

پدر شهید: حاشا که بلوچ مسلمان میدان مبارزه با گروه های تکفیری و صهیونیستی را با این سخنان بیهوده دشمن خالی کند

خان محمد بامری پدر شهید مدافع اسلام و مبارزه با جریانهای تکفیری و صهیونیستی ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزندش به مقام معظم رهبری و همه مسلمانان به خبرنگار ما  گفت: همه ما مسلمانان وظیفه داریم که از اسلام در مقابل دشمنان اسلام دفاع کنیم، امثال فرزند من باید برای دفاع از اسلام بروند و ای کاش همه جوانان مسلمان برای مبارزه با این گروه های تکفیری و صهیونیستی به سوریه و عراق بروند.

وی افزود: من هیچ ناراحتی ندارم که فرزندم در راه اسلام به شهادت رسیده است، شهادت فرزندم کوچکترین هدیه من به رهبرم در دفاع از اسلام بود .

خان محمد بامری ادامه داد: دفاع از اسلام تنها وظیفه شیعه نیست، همه مسلمانان چه شیعه و چه اهل سنت و همه آنهایی که ادعا دارند مسلمانند باید برای دفاع از سرزمین های اسلامی به سوریه بروند، چون پشت سر این گروه ها اسرائیل و دشمنان اسلام است که هدفشان همه کشورهای اسلامی است.

وی تشریح کرد: دشمن از اینکه می بیند جوانان ما برای دفاع از سرزمینهای اسلامی می روند خشمگین و عصبانی است، یک روز می گوید که جوانان بلوچ به خاطر پول رفته اند، یک روز می گوید که به زور رفته اند اینها همه از خجالت زدگی دشمن است.

پدر شهید بیان کرد: حاشا که بلوچ مسلمان میدان مبارزه با گروه های تکفیری و صهیونیستی را با این سخنان بیهوده دشمن خالی کند و برادران و خواهران مسلمان خود را در کشورهای اسلامی تنها بگذارد و یک مسلمان واقعی هیچ موقع در برابر ظلم سکوت نمی کند.

منبع:دلگان پرس

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار