مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید سجاد پورجباری عصر امروز شنبه با حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور در شهرستان بندرگز برگزار شد.

مراسم استقبال از شهید سجاد پورجباری در بندرگز برگزار شد+تصاویر

 مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید سجاد پورجباری عصر امروز شنبه در شهرستان بندرگز برگزار شد.

 به گزارش گلستان24، این مراسم شاهد حضور گسترده و باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور منطقه بود که عشق و ارادت خود را به فرهنگ ایثار و شهادت نشان دادند.

بندرگز امروز حال و هوایی دگر داشت، حال و هوایی که بوی شهید و شهادت به خوبی در آن استشمام می شد.

همه آمده بودند تا بگویند ادامه دهنده راه و رسم شهدا و امام شهدا هستند و در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام و انقلاب خواهند ایستاد.

گفتنی است، پاسدار شهید سجاد پورجباری در حین ماموریت و در درگیری با اشرار جنوب شرق کشور در منطقه عمومی سراوان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی هر تصویر کلیک کنید.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار