عضو شورای شهرگرگان گفت: پیشنهاد می کنم نام زیرگذر میدان معلم گرگان به نام شهید حاجی حتم لو شهید مدافع حرم نامگذاری شود.

زیرگذر میدان معلم به نام "شهید حاجی حتم لو" نامگذاری شود

به گزارش گلستان 24، محمد ابراهیم جرجانی رئیس کمیسیون خدمات شهری و عضو کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره نزدیک شدن به زمان افتتاح پروژه زیرگذر میدان معلم اظهار کرد: پیشنهاد می کنم شورای شهر با همکاری کمیته نامگذاری نام "شهید سید احسان حاجی حتم لو" را برای زیرگذر میدان معلم انتخاب نماید.

وی در ادامه به اهمیت گرامیداشت نام شهداء درگسترش فرهنگ ایثار و شهادت در شهر دارالمونین گرگان اشاره کرد و افزود: شهداء حق زیادی بر گردن ما دارند و کمترین کاری که می توانیم برای آن انجام دهیم این است که برای گرامیداشت یاد آنها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان نمادهای ایثار و شهادت را در شهر گسترش دهیم.

جرجانی تاکیدکرد: شهید حاجی حتم لو یکی از شهدای جوان شهر گرگان است که به عنوان مدافع حرم به شهادت رسیده و جوانان ما می توانند ایشان را به عنوان الگویی برای عملکرد خود قرار دهند.

این عضو شورای شهر در ادامه اذعان داشت: گرگان به عنوان شهر دارالمومنین در کشور شناخته شده است و شهدای زیادی که تقدیم اسلام و انقلاب کرده و این موضوع را به اثبات رسانده است، امیدوارم از این پس شورا و شهرداری با اولویت قرار دادن نام شهداء در نامگذاری ها این پیشنهاد را به سر انجام برسانند.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار