هادی ارغوانی فر، در مصاحبه با گلستان24؛

کسانی که برای مردم فرانسه شمع روشن کردند بدانند که مردم نیجریه هم با مردم فرانسه فرقی ندارند.

خون مردم فرانسه از نیجریه رنگین تر نیست/مظلومیت شیخ زکزاکی به عزت شیعیان افزود

حجت الاسلام و المسلمین هادی ارغوانی فر، مدیر فرهنگی امام زاده عبدالله گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اشاره به کشتار شیعیان در نیجریه تاکید کرد: بارها شیعیان مورد تهاجم قرار گرفته اند، اما متاسفانه یکبار دیگر شاهد اتفاق تلخی بودیم که به سرپرستی وکمک شیطان اکبر آمریکا و حمایت همه جانبه عربستان سعودی رقم خورد. خون شیعیان مظلوم نیجریه به ناحق ریخته شد و آن ها با خون خود بار دیگر حقانیت و مظلومیت  شیعه را اثبات نمودند.

وی با بیان این که این کشتار در شهر زاریا اولین دفعه نیست که اتفاق می افتد افزود: روز قدس سال گذشته هم دیده شد که تعداد زیادی از شیعیان را به شهادت رساندند و تمام رسانه های غربی سکوت کردند. پس از مدتی خبر را به گونه ای بیان کردند که کشته شدها و شیعیان را در آن محکوم شدند.

 

هادی ارغوانی فر نیجریه

 

ارغوانی فر ادامه داد: این که شیطان اکبر و همیارانش ضد شیعه کار می کنند فقط به این دلیل است که از گسترش شیعه می ترسند . می بینیم که آن ها برای از بین بردن نام شیعه و اهل بیت(س) هرکاری می کنند . در این میان مسئولین ما نباید  سکوت کنند ، بی وقفه   اعتراض خود را نسبت به این اقدام تروریستی اعلام کرده و حمایت خود را فریاد بزنند.

مدیر فرهنگی امام زاده عبدالله گرگان با بیان این که کسانی که برای مردم فرانسه شمع روشن کردند بدانند که مردم نیجریه هم  با مردم فرانسه فرقی ندارند، تاکید کرد: خون مردم فرانسه رنگین تر نیست. مظلومیت ابوالشهدا شیخ زکزاکی بعنوان رهبر شیعیان نیجریه بار دیگر بر عزت شیعیان افزود.

ارسال نظر

آخرین اخبار