جانشین سپاه نینوا:

داعش امروز به کسی رحم نمیکند و آبروی اسلام را برده است . داعش اهل سنت نیست و کدام اهل سنت سرها را با اره موتوری قطع میکند؟ ماهیت و جنایات داعش برهمگان روشن شده است

داعش در حال حاضر نقش پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در منطقه را برعهده دارد .

سرهنگ پاسدار حسین کریمی جانشین سپاه نینوا استان گلستان: ما از هر مجموعه ای که بر علیه اسرائیل فعالیت کند حمایت میکنم . داعش در حال حاضر نقش پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در منطقه را برعهده دارد .داعش امروز به کسی رحم نمیکند و آبروی اسلام را برده است . داعش اهل سنت نیست و کدام اهل سنت سرها را با اره موتوری قطع میکند؟ ماهیت و جنایات داعش برهمگان روشن شده است 

به گزارش گلستان 24:‌ این مقام مسئول گفت: امروز دشمن از نمادهای غیر اخلاقی استفاده می کند و نمادسازی و اسطوره سازی می کند و فکر و ذهن جامعه را به سمت غیر ارزشها می برند ما چرا این نمادسازی ها نداشته باشیم و آن را را به دنیا عرضه نکنیم این وظیفه ماست .

جانشین سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: اخیرا در جایی گفته شده که استان گلستان پایگاه اصلاح طلبی است  آیا استان گلستان پایگاه اصلاح طلبی است نه ؛ استان گلستان پایگاه ولایتمداری است پایگاه امام رهبری است این اظهار نظرها سلیقه شخصی است و اینکه فردی بیاید کل استان گلستان رابگوید حرف بی ربطی است و رسانه ها جواب این شایعه پراکنی ها را بدهند و نباید این برداشت در ذهن بالادستی ها بوجود بیاید که این استان در انحصار جریانی خاص است .

دکتر کریمی اذعان کرد: رسانه انقلاب اسلامی در مقابل اصول پایین نمی آید و در مقابل کج فهمی از اصول انقلاب در داخل خانواده انقلاب در مقابله با نفوذی های دشمن مقابله خواهد کرد و این وظیغه رسانه هاست .

سرهنگ کریمی

جانشین سپاه نینوای گلستان در ادامه سخنان خود گفت ، وجود سپاه قدس دیگر برکسی پوشیده و پنهان نیست و در عراق نقش مشاوره ای دارد و به وجود سپاه قدس افتخار میکنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان گلستان همچنین بیان داشت ، سردار حاج قاسم سلیمانی بعنوان خار چشم دشمن و استکبار و بعنوان سرباز مطیع و گوش به فرمان در صحنه تلاطمات منطقه ای نقش اساسی را برعهده دارد . 

ارسال نظر

آخرین اخبار