دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان علی‌آباد کتول در آستانه سالروز حماسه 9 دی کتابی در جهت تبیین فتنه 88 با عنوان "غبار" تدوین کرد.

تدوین کتاب تبیین فتنه 88 با عنوان "غبار" درعلی‌آبادکتول

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان علی آباد کتول در آستانه سالروز حماسه 9 دی کتابی در راستای تبیین فتنه88 با عنوان "غبار" را تدوین کرد که همزمان با 9دی چاپ و انتشار می‌یابد.

به گزارش گلستان 24، مصطفی فندرسکی، مسئول بسیج دانشجویی علی آباد کتول در رابطه با این کتاب گفت: این کتاب در 76 صفحه و سه فصل طراحی شده است که با بیان تاریخ و محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری به تبیین پشت پرده فتنه88 می‌پردازد که در مقدمه، ریشه فعالیت‌ها و فعالان فتنه را علنی می‌سازد.

فندرسکی افزود: در فصل اول این کتاب به محورهایی نظیر چیستی فتنه، اهداف و محورهای فتنه، عوامل و نقش بیگانگان و عوامل خارجی و خواص مردود داخلی، برکات فتنه و ضرورت بصیرتمندی پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در فصل دوم کتاب پیشینه فتنه در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران تبیین می‌شود و در آن فتنه‌هایی نظیر فتنه ملی گراها، فتنه منافقین، فتنه خلق مسلمان، فتنه روحانیت زدایی، فتنه فرهنگی، فتنه سازندگی و فتنه توسعه سیاسی برای دانشجویان و مسئولان تشریح خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان علی آباد کتول در رابطه با موضوعیت‌های فصل سوم کتاب "غبار" نیز بیان داشت: در فصل انتهایی به کودتای مخملی و بروز فتنه کثیف سال88 و زوایای آن نظیر کانون مدیریت خارجی، ارتباط داخل با خارج، گام آغازین دعوت به شورش، پروژه تقلب برای واژگونی نظام، چگونگی مهار فتنه، خلق حماسه9دی، معنا و مفهوم 9 دی و اینکه نباید به فتنه گران رای داد پرداخته شده است که امید می‌رود با روشنگری‌های منطقی، دست فتنه و فتنه گران از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قطع و کوتاه شود./دانشجو

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار