مدتی است که عکس‌های سلفی رواج بسیاری یافته و هرکسی در گوشه‌ای از فضای مجازی اگر تمایلی به انتشار تصاویر خود داشته باشد، بخش زیادی از این تصاویر را به خود اختصاص می‌دهد.

سلفی های شهید مدافع حرم،  میثم نجفی+تصاویر

مدتی است که عکس‌های سلفی رواج بسیاری یافته و هرکسی در گوشه‌ای از فضای مجازی اگر تمایلی به انتشار تصاویر خود داشته باشد، بخش زیادی از این تصاویر را به خود اختصاص می‌دهد. عکس‌های سلفی در میان جوانان بیش از سایرین رواج دارد و بخشی از روزمره افراد را ساخته است. تصاویر مختلف از شهدای مدافع حرم از جمله عکس‌های سلفی آنان در آلبوم‌های شخصی یا آلبوم‌های مجازی نشان دهنده آن است که این شهیدان نیز از روزمرگی‌های جامعه جدا نیستند. گاهی ذائقه این افراد نیز خواستار انتشار تصاویری از خود یا روایتی تصویری از اتفاقات خوشایند زندگی‌شان است. زیرا بدیهی است که آنان هم مانند دیگر جوانان این مرز و بوم عادت‌های روزانه‌ای را برای خود ساخته بودند. آنچه این جوانان را از دیگر افراد جامعه متمایز می‌کند، هدف متعالی‌شان برای جهاد در راه خدا و دل بریدن از تمام اتفاقات خوشایند زندگی و روزمرگی‌هایشان به خاطر دفاع از حریم اهل بیت(ع) است.  شهید میثم نجفی نیز یکی از جمله همین شهداست. جوان سرزنده‌ای که در روزهای پر امید زندگی مشترکش و در حالی که چند روزی بیشتر به دیدار نخستین فرزندش نمانده بود، داوطلبانه راهی سوریه شد و قبل از ولادت تنها دخترش به شهادت رسید.

 

«شهید میثم نجفی» متولد 1367 از نیروهای سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود. 21 ساله بود که ازدواج کرد. تکاور بود و عشق حضور در میان مدافعان حرم او را به سوریه کشاند. او برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به صورت داوطلبانه رهسپار سوریه شد و بعد از مدتی در حلب سوریه مجروح شد و به کما رفت. اما طولی نکشید که او هم همچون دیگر اعضای کاروان شهدای مدافع حرم، به سوی سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرکشید. او در 12 آذرماه همزمان با ایام اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به شهادت رسید. از او یک دختر به نام حلما به یادگار مانده است که 17 روز بعد از شهادتش متولد شد.

 

چند عکس سلفی از این شهید مدافع حرم در ادامه می‌آید:

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار